Активізувати пізнавальний потенціал
кожної дитини,забезпечити умови для розвитку здібностей, закладених
природою,сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів щодо
формування сучасних технологій логіко-математичного розвитку в освітньому процесі.
Тому темою засідання динамічної групи вихователів старших груп
закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів була:
«Сучасні технології
формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного віку», яку розглядали 22
листопада на базі ТДНЗ № 17. Завідувач
Ясеновська Н.Д. привітала учасників засідання. Проведена презентація «Логіко-математичний
розвиток дітей в умовах сучасного дошкільного закладу» методистом ТКМЦ Погорєлко О.Ю. сприяла підвищенню професійного
рівня теоретичної підготовки педагогів щодо інноваційних технологій розвитку
логіко-математичного спрямування. Вихователь-методист ДНЗ № 17 Соколовська Г.С. запропонувала
педагогам переглянути презентацію ще однієї інновації ««Гімнастика мозку» в
дошкільному закладі» та практично виконали ряд кінезіологічних вправ. Галина
Степанівна звернула увагу на те ,що інтеграція цих вправ в освітній процес дає
змогу без збільшення навчального навантаження розв’язувати наступні і завдання:
повноцінно
розвивати пізнавальну сферу;
сприяти
творчому,інтелектуальному та розумовому розвитку;
- формувати стійку модель
адекватної поведінки в соціальному природному середовищі;
- забезпечити успішне
майбутнє шкільного навчання.
Перегляд інтегрованого заняття з
пріоритетом формування логіко-математичної компетенції та елементами кінезіологічних вправ , «Щоб
розумними зростати - горішки треба споживати», проведеного вихователем старшої групи Слебедюк О.О., музичним
керівником Опацькою Л.Д. показав ,як цікаво,доступно формувати розвиток
логіко-математичних здібностей за
допомогою кінезіологічних вправ,активізувати знання дітей, використовуючи
елементи системної методики «Гімнастики мозку» Пола Деннісона.
В процесі заняття,використовуючи фантастичний
сюжет мультфільму « Мія та я» вихователь закріпила вміння
орієнтуватись в просторі,лічити в прямому та оберненому порядку,геометричні
фігури,назви днів тижня,удосконалювала вміння малювати обома руками
разом…
Казкове оформлення залу, вдало підібраний
музичний супровід,фантастичні костюми дітей «ельфів,королеви Мії», сприяли
емоційному забарвленню заняття.
На завершення заняття – хореографічна
постановка «Щоб зростати – мед з горішком споживати».
Під
час підсумково- рефлексивного блоку , методист ТКМЦ Погорєлко О.Ю. надала педагогам наступні рекомендації:
1. Спрямовувати
роботу з логіко-математичного розвитку відповідно до вимог програми розвитку
дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
2. Створювати
розвивальне середовище для інтелектуальної
та пізнавальної діяльності дітей .
3. Організації
різноманітних дидактичних занять
логіко-математичного спрямування,що забезпечують мотивацію дітей до
пізнання,спрямовують їхні розумові зусилля,стимулюють розвиток психічних
процесів,використовуючи кінезіологічні вправи.
4. Проводити
просвітницьку роботу з батьками для ознайомлення з сучасними перспективними
інноваційними технологіями.
Немає коментарів:
Дописати коментар