Інтеграція
- це синтез, об'єднання та взаємодія елементів одного об'єкта в структуру
іншого, в результаті чого з'являється принципово новий об'єкт зі своїми,
властивими саме йому, особливостями організації. Це - результат поєднання
окремих елементів навчання та виховання в єдину цілісну систему.
Актуальність та значущість інтегрованого підходу до занять фізичною
культурою полягає в тому, щоб наповнити новими барвами, «живильною водою»
навчальний матеріал, який подається дітям.
Фізичне виховання дітей дошкільного віку -
важлива, відповідальна і творча справа.
На інтегрованих заняттях з фізичної
культури вирішується комплекс завдань з різних розділів програми.
Завдання поєднуються однією темою із заняттями з математики, мовленнєвого
спілкування, рідної природи тощо. А емоційні враження дітей закріплюються у
конструктивній діяльності на заняттях з ліплення, аплікації, малювання. У цьому
разі робота планується у певній послідовності і є підготовчим етапом до
проведення занять з фізичної культури.
Саме з метою сприяння підвищення фахового рівня професійної компетентності педагогів щодо ефективного
використання технології інтегрованого
навчання як засобу фізичного
виховання дошкільників в
Тернопільському дошкільному закладі №18 відбулось засідання динамічної групи
інструкторів з фізкультури закладів дошкільної освіти та навчально-виховних
комплексів.
Вихователі
старшої групи №1 Дайчак Н.З. та Міколів
Г.В. провели цікаве та нестандартне інтегроване заняття з фікультури «У пошуках
скарбів» використавши елементи квест-технології , едьютейменту та танцювально-ігрової
гімнастики за програмою «Са-Фі-Данс». Поставлені вихователями завдання
сприяли розвитку у дітей почуття ритму, музичного слуху,
уваги, вміння узгоджувати рухи з музикою, а також формували навички виразності, граціозності і
витонченості спортивно-танцювальних
рухів.
Методист
Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та
моніторингу Погорєлко Оксана Юріївна акцентувала увагу
педагогів на основних принципах реалізації інтегрованого підходу в освітньому
процесі закладу дошкільної освіти та на ключових положеннях організації інтегрованих
занять як засобу фізичного виховання
дітей дошкільного віку.
Антошків Оксана Володимирівна, вихователь-
методист закладу, надала колегам методичні рекомендації , а саме:
1. Впроваджувати технологію
інтегрованого навчання та виховання дошкільників в освітньому процесі закладів дошкільної
освіти відповідно Базового
компоненту дошкільної освіти .
2.
Поєднувати
заняття з фізичної культури однією темою із заняттями з інших розділів програми розвитку дитини дошкільного віку
«Українське дошкілля».
3.
Використовувати систему завдань і вправ з урахуванням вікових особливостей дітей та логіки
навчального матеріалу.
4.
При підготовці до занять підбирати чіткий,
компактний, стислий навчальний матеріал.
5. При плануванні інтегрованого заняття
використовувати дитиноцентричний підхід,
суб’єкт-суб’єктна взаємодія.
Немає коментарів:
Дописати коментар