Театр – це чарівний край, в якому дитина радіє, граючи, а в грі вона вона пізнає світ. Цей особливий синтетичний вид мистецтва органічно поєднує в собі художнє слово, драматичну дію, поетику, музику, живопис і літературу. Тому він дозволяє вирішити безліч актуальних проблем сучасної педагогіки і психології, пов’язаних із вихованням дітей дошкільного віку. А театралізована діяльність у свою чергу є унікальним засобом збагачення художньо-мовленнєвого досвіду дітей, розвитку зв’язного мовлення. Вона є джерелом розвитку почуттів, глибоких переживань і відкриттів дитини, залучає її до духовних цінностей.
Саме з метою підвищення фахового рівня професійної компетентності педагогів щодо розвитку мовлення дітей раннього віку засобами театралізованої діяльності, в Тернопільському дошкільному навчальному закладі №20, 12 рудня відбулося засідання динамічної групи вихователів других молодших груп закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів.
На початку заходу завідувач закладу Босюк Марія Іванівна тепло та гостинно зустрічала учасників та презентувала виставку з театралізованої діяльності . Гості мали можливість ознайомитися з різними видами театрів закладу.
На початку заходу завідувач закладу Босюк Марія Іванівна тепло та гостинно зустрічала учасників та презентувала виставку з театралізованої діяльності . Гості мали можливість ознайомитися з різними видами театрів закладу.
Методист ДНЗ№20 Розум М.В. наголосила на важливості театралізованої діяльності у житті дошкільників та познайомила педагогів з методикою проведення театру- експромту.
Вихователі других молодших груп підготували та провели цікаве театралізоване дійство «Маленькі актори великого театру». Де присутні могли побачити різні види театралізованої діяльності, які педагоги використовують у дошкільному закладі: театр фартушків, театр живих тіней, театр тупотунчиків театр ляльок, ложковий театр, пальчиковий театр, ігри-драматизації.
Особливу увагу варто звернути на педагогів, які були дуже активними учасниками. Вони мали можливість відчути себе акторами і показати свою творчість та професійну майстерність.
Учасники динамічної групи обговорили та прийняли методичні рекомендації :
1. Розвиток мовлення дітей раннього віку засобами театралізованої діяльності відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». (Постійно).
2.Здійснювати взаємозв'язок театралізованої діяльності та мовленнєвого розвитку дітей . (Постійно).
3. Під час театралізованої діяльності , спрямовувати розвиток дітей на активізацію словника і зв'язного мовлення, удосконалення звукової культури мовлення, інтонаційної виразності . (Постійно).
4. Використовувати різні види театралізованої діяльності , спрямовані на підвищення мовленнєвої компетентності дошкільників. (Постійно)
Немає коментарів:
Дописати коментар