Театр – це чарівний край, в якому дитина радіє, граючи, а в грі вона вона пізнає світ. Цей особливий синтетичний вид мистецтва органічно поєднує в собі художнє слово, драматичну дію, поетику, музику, живопис і літературу.  Тому він дозволяє вирішити безліч актуальних проблем сучасної педагогіки і психології, пов’язаних із вихованням дітей дошкільного  віку. А  театралізована діяльність у свою чергу є унікальним засобом збагачення художньо-мовленнєвого досвіду дітей, розвитку зв’язного мовлення. Вона є джерелом розвитку почуттів, глибоких переживань і відкриттів дитини, залучає її до духовних цінностей.
Саме з метою підвищення фахового рівня  професійної компетентності педагогів щодо розвитку мовлення дітей раннього віку засобами театралізованої діяльності, в Тернопільському  дошкільному навчальному закладі №20, 12 рудня  відбулося засідання динамічної групи вихователів других молодших груп закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів. 
На початку заходу завідувач закладу Босюк Марія Іванівна тепло та гостинно зустрічала учасників та презентувала виставку з театралізованої діяльності . Гості мали можливість ознайомитися з різними видами театрів закладу.
На початку заходу завідувач закладу Босюк Марія Іванівна тепло та гостинно зустрічала учасників та презентувала виставку з театралізованої діяльності . Гості мали можливість ознайомитися з різними видами театрів закладу.
Методист ДНЗ№20 Розум М.В. наголосила на важливості   театралізованої  діяльності у житті дошкільників та познайомила   педагогів з методикою проведення театру- експромту.
         Вихователі  других молодших груп підготували та провели цікаве театралізоване дійство «Маленькі актори великого театру». Де присутні могли побачити різні види театралізованої діяльності, які  педагоги використовують  у  дошкільному закладі: театр фартушків, театр  живих тіней, театр тупотунчиків театр ляльок, ложковий театр, пальчиковий театр, ігри-драматизації.
Особливу увагу варто звернути на педагогів, які були дуже активними учасниками. Вони мали можливість відчути себе акторами  і  показати свою творчість та професійну майстерність.
Учасники динамічної групи обговорили та прийняли методичні рекомендації :
       1. Розвиток мовлення  дітей раннього віку засобами театралізованої діяльності відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». (Постійно).
         2.Здійснювати взаємозв'язок театралізованої  діяльності та  мовленнєвого розвитку  дітей . (Постійно). 
           3.  Під час театралізованої діяльності , спрямовувати  розвиток дітей  на активізацію словника і зв'язного мовлення, удосконалення  звукової   культури  мовлення, інтонаційної  виразності . (Постійно). 
         4. Використовувати  різні види театралізованої діяльності , спрямовані на підвищення  мовленнєвої  компетентності дошкільників. (Постійно) 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар