Тему: «Розвиток творчих
здібностей дітей раннього віку нетрадиційними техніками малювання» розглядали 27.11.2019 р.
на засіданні динамічної групи вихователів перших молодших груп
закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів на базі ЗДО№21.
Мета проведення заходу: сприяти
підвищенню професійної компетентності педагогів щодо розвитку творчих здібностей дітей раннього віку, засобами нетрадиційних технік зображувальної діяльності.
Методист Тернопільського
комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу
Погорєлко Оксана Юріївна розкрила теоретичні аспекти зображувальної діяльності та зробила аналіз
нетрадиційних технологій навчання образотворчому мистецтві для дітей раннього
дошкільного віку.
Учасників засідання познайомила
з пальчиковими іграми вихователь-методист ЗДО№21 Міхалків Т.Б.
Вона виступила з презентацією «Розвиток дрібної моторики рук у дітей
раннього віку». Пальчикові ігри допоможуть не тільки розвивати мовлення
та інтелектуальні здібності дитини, а й отримати велике задоволення, позитивні
емоції, відволікти дитину, коли вона плаче.
Рука – природне «знаряддя», тому дитині легше отримати перше зображення через
природні рухи самої руки, ніж виконувати дії з пензликом.
Вчити дітей
відображати знайомі елементи нетрадиційними техніками малювання (пальчиком,
тичком), підводити до створення композицій; розвивати сюжетно-ігровий задум показали діти та вихователі 1 молодшої групи
№1 Бець Н.І., Швець Г.І. музичний
керівник Максьо Г.М. під час показу заняття «В гості до бабусі».
Педагоги слідкували за розвитком дрібної
моторики рук дітей, акуратності в
роботі з піском, фарбами: активність, самостійність, швидкість реакції під час
виконання рухових вправ, сприяли емоційному розвитку дітей, створювали радісний
настрій.
Психолог
Шевчук І.В. познайомила присутніх з пісочною
анімацією.
Податливість піску та його природна магія заворожують. Даний вид
творчості, як засіб корекції психіки, дозволяє маленькому художнику подолати
почуття страху, відійшовши від предметного уявлення і зображення традиційними
матеріалами, виразити в малюнку почуття і емоції, дає свободу, вселяє
впевненість у своїх силах.
Для
підведення підсумку засідання динамічної групи вихователем-методистом
ДНЗ№21 Міхалків Т.Б. були розроблені методичні рекомендації щодо розвитку творчих здібностей дітей раннього віку нетрадиційними техніками зображувальної діяльності відповідно
до вимог програми розвитку дитини
дошкільного віку «Українське дошкілля».
1.
Спрямовувати роботу
педагогів щодо розвитку творчих здібностей
дітей раннього віку засобами нетрадиційних технік зображувальної діяльності
відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське
дошкілля». (Постійно).
2.
Ознайомити дітей з різноманітними техніками і матеріалами нетрадиційних
технік зображувальної діяльності та навчити використовувати їх як засоби
образотворчості. (Постійно).
3.
Не обмежувати дітей у виборі кольору, матеріалу, дати можливість
самовиражатися, не переривати процес творчого пошуку, сприяти реалізації
творчого задуму. (Постійно).
4.
Демонструвати всі можливі варіанти виконання завдання у доступній для дітей
формі. (Постійно).
Немає коментарів:
Дописати коментар