суботу, 28 грудня 2019 р.

Дошкільнятам про космос.

У XXI ст. Космос став невід'ємною частиною життя не тільки дорослих, але й дітей. Маленькі діти, сьогодні хочуть отримати відповіді на свої запитання, не чекаючи, коли стануть школярами.  Тему:  «Формування у дошкільників уявлень про космос» розглядали   13 грудня  2019 року у Тернопільському дошкільному навчальному закладі №10 під час  засідання динамічних  груп вихователів середніх груп  дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м. Тернополя.
        Метою даного заходу було: сприяти підвищенню фахового рівня, професійної компетентності педагогів щодо формування у дошкільників уявлень про космос.
   Методично-теоретичний блок розпочала методист ТКМЦНОІМ
Погорєлко О. Ю.,  розкрила    тему: «Вивчаємо космос з дошкільниками».
     Вихователь-методист ТДНЗ №10 Олійник Л, Ц. ознайомила педагогів з особливостями блочно-тематичної організації  роботи в дошкільному закладі  з пізнавального розвитку дошкільників та засвоєння ними уявлень про космос. 
    В рамках теоретично-практичного блоку, вихователь Гурська Руслана Ришардівна провела  заняття з  з дітьми середньої  групи № 2: «Дивовижний світ космосу».
     Під час обговорення педагоги відмітили, що заняття  було  цікавим та актуальним до нашого сьогодення : через усе заняття, проходила тема екології  на нашій планеті Земля. Діти розповідали чому потрібно сортувати сміття та з захопленням збирали ракету з покидькового матеріалу.
  Методистом ТКМЦНОІМ Погорєлко О. Ю. та  вихователем-методистом ТДНЗ №10 Олійник Л, Ц. з учасниками динамічної  групи були проведені вправи «Знайди ключові слова» та тест  « Яка ти планета?»
     Методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О. Ю. підвела підсумки роботи динамічної  групи та надала вихователям  методичні рекомендації:
Методичні рекомендації:
1. Спрямовувати   роботу педагогів з  пізнавального розвитку дошкільників та засвоєння ними уявлень про космос відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». (Постійно).

2. Створити освітньо-розвивальне  середовище  для ознайомлення дошкільнят з Всесвітом. (Протягом року).

3. Використовувати методи та прийоми ,спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників.(Постійно)
   
    4. Під  час  організації   роботи  з  дітьми  щодо  формування уявлень про космос   використовувати  ІКТ технології, інноваційні     технології, як ефективний  засіб пізнавальної  діяльності .(Постійно)

5 . Продовжувати   поповнювати  інформаційну, методичну, матеріально-технічну  базу   для здійснення пізнавальної  діяльності дітей
( Постійно).

6. Здійснювати моніторинг освітньої роботи з дітьми щодо сформованості компетентності за темою:
 «Всесвіт». ( вересень, травень).








Немає коментарів:

Дописати коментар