У XXI ст. Космос став невід'ємною частиною життя не тільки дорослих, але й дітей. Маленькі діти, сьогодні хочуть отримати відповіді на свої запитання, не чекаючи, коли стануть школярами. Тему: «Формування у дошкільників уявлень про космос» розглядали 13 грудня 2019 року у Тернопільському дошкільному навчальному закладі №10 під час засідання динамічних груп вихователів середніх груп дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів м. Тернополя.
Метою даного заходу було: сприяти підвищенню фахового рівня, професійної компетентності педагогів щодо формування у дошкільників уявлень про космос.
Методично-теоретичний блок розпочала методист ТКМЦНОІМ
Погорєлко О. Ю., розкрила тему: «Вивчаємо космос з дошкільниками».
Вихователь-методист ТДНЗ №10 Олійник Л, Ц. ознайомила педагогів з особливостями блочно-тематичної організації роботи в дошкільному закладі з пізнавального розвитку дошкільників та засвоєння ними уявлень про космос.
В рамках теоретично-практичного блоку, вихователь Гурська Руслана Ришардівна провела заняття з з дітьми середньої групи № 2: «Дивовижний світ космосу».
Під час обговорення педагоги відмітили, що заняття було цікавим та актуальним до нашого сьогодення : через усе заняття, проходила тема екології на нашій планеті Земля. Діти розповідали чому потрібно сортувати сміття та з захопленням збирали ракету з покидькового матеріалу.
Методистом ТКМЦНОІМ Погорєлко О. Ю. та вихователем-методистом ТДНЗ №10 Олійник Л, Ц. з учасниками динамічної групи були проведені вправи «Знайди ключові слова» та тест « Яка ти планета?»
Методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О. Ю. підвела підсумки роботи динамічної групи та надала вихователям методичні рекомендації:
Методичні рекомендації:
1. Спрямовувати роботу педагогів з пізнавального розвитку дошкільників та засвоєння ними уявлень про космос відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». (Постійно).
2. Створити освітньо-розвивальне середовище для ознайомлення дошкільнят з Всесвітом. (Протягом року).
3. Використовувати методи та прийоми ,спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників.(Постійно)
4. Під час організації роботи з дітьми щодо формування уявлень про космос використовувати ІКТ технології, інноваційні технології, як ефективний засіб пізнавальної діяльності .(Постійно)
5 . Продовжувати поповнювати інформаційну, методичну, матеріально-технічну базу для здійснення пізнавальної діяльності дітей
( Постійно).
6. Здійснювати моніторинг освітньої роботи з дітьми щодо сформованості компетентності за темою:
«Всесвіт». ( вересень, травень).
Немає коментарів:
Дописати коментар