22 листопада 2017 року в Тернопільському закладі дошкільної освіти №16 відбулося засідання референтної групи вихователів старших груп дошкільних закладів та навчально – виховних комплексів м. Тернополя на тему «Використання авторських математичних ігор З Дьєнеша та Д. Кьюізенера у роботі з дошкільниками».
Метою даного заходу було: сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів щодо використання авторських математичних ігор З.Дьєнеша та Д.Кьюізенера у роботі з дошкільниками в освітньому процесі.
Завідувач закладу Штекля О.А., привітала учасників референтної групи, побажала всім учасникам гарного настрою, цікавого перегляду.
Методично – теоретичний блок розпочала методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О.Ю., яка виступила перед присутніми з візуальною лекцією на тему: «Інновації у формуванні логіко – математичних компетентностей у дітей».
Вихователь – методист ТЗДО №16 Навасардян Т.В., запропонувала для запрошених гостей відео презентацію на тему: «Інноваційна діяльність в ДНЗ №16. Кольорові палички Кьюізенера. Логічні блоки Дьєнеша».
В основі практичного блоку було проведено заняття по логіко – математичному розвитку з використанням авторських математичних ігор З.Дьєнеша та Д.Кьюізенера «Подорож в Країну Логіки», вихователі Гріх Г.М., Демкович Л.В., а також проведена інтелектуальна гра «Склади фігуру» з використанням логічних завдань з геометричними фігурами , методистом ТКМЦНОІМ – Погорєлко О.Ю., вихователем – методистом ТЗДО №16 Навасардян Т.В.
Під час обговорення вихователі відмітили актуальність і необхідність використання інноваційних технологій в освітньому процесі на заняттях по логіко – математичному розвитку, які розвивають логічне мислення дітей, вчать їх розмірковувати, успішно виконувати поставлені завдання, що в майбутньому полегшить дітям навчання в школі.
За допомогою інноваційних ігрових вправ діти продемонстрували порядкову лічбу за допомогою кольорових паличок Кьюізенера, засвоїли матеріал про геометричні фігури за допомогою методики З. Дьєнеша, розрізняли та співвідносили геометричні фігури за чотирма властивостями: формою, кольором, величиною, товщиною. Ці завдання спонукали дітей обґрунтовувати правильність своїх дій, міркувань та відповідей.
Отже, інноваційна діяльність по логіко-математичному розвитку сприяє розвитку особистості дошкільника,яка в майбутньому буде використовуватись в конструктивному перетворенні світу,в побудові нового технічного алгоритму життя.
Методист ТКМЦ НОІМ Погорєлко О.Ю. підвела підсумки роботи референтної групи та надала вихователям методичні рекомендації.
1) Формувати сенсорно-пізнавальну, математичну та логічну компетентності шляхом:
• застосування дидактичних ігор та вправ, завдань на формування у дітей операцій логічного та дивергентного мислення, використовуючи у практичній діяльності кольорові палички Кьюізенера та логічні блоки Дьєнеша;
• організації різноманітних дидактичних занять логіко-математичного спрямування, що забезпечують мотивацію дітей до пізнання, спрямовують їхні розумові зусилля, стимулюють розвиток психічних процесів.
2) Використовувати індивідуально – диференційований підхід, як основу для формування змістового, дійового компонента логіко – математичного розвитку дошкільнят.
3) Проводити просвітницьку роботу з батьками для ознайомлення із сучасними перспективними інноваційними технологіями в дошкільній освіті.
Немає коментарів:
Дописати коментар