вівторок, 5 грудня 2017 р.

«Застосування елементів сучасних педагогічних технологій у роботі дошкільних навчальних закладів»

           23 листопада 2017 року в Тернопільському закладі дошкільної освіти№ 12  відбувся семінар-практикум  в  ІНТЕРАКТИВНІЙ  ШКОЛІ вихователів – методистів  закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів з теми  «Застосування елементів сучасних педагогічних технологій  у роботі дошкільних навчальних закладів».  Підвищити  професійну компетентність педагогів  щодо впровадження інноваційних технологій в практику роботи дошкільних навчальних закладів  - така мета проведення цього семінару. Девізом  роботи взято слова Конфуція: «Скажіть мені — і я забуду, покажіть — і я запам'ятаю, дайте можливість обговорити — і я зрозумію, дайте можливість навчити — і я прийду до досконалості».
           Сьогодні освіта постала перед альтернативою: або зробити відчайдушний, рішучий стрибок на підніжку останнього вагона потягу, що швидко прямує в новий світ високих технологій та інноваційного розвитку, або залишитися на пероні  технологічної відсталості. Однією з важливих якостей педагога, умов успішності його як професіонала є готовність до інноваційної діяльності.
          Методично-теоретичний блок розпочала Погорєлко О.Ю. , методист  ТКМЦНОІМ. Під час візуальної лекції   «Інноваційні педагогічні технології в сучасній дошкільній освіті»  вихователі- методисти ознайомилися з інноваційними технологія і методиками, які впроваджують педагоги дошкільних закладів.
           Під час практичного блоку дорослі не тільки спостерігали за діяльністю дітей, а ця діяльність була партнерська.
             Експрес- інформацію про мнемотехніку як технологію ефективного засвоєння інформації презентувала вихователь- методист ТЗДО №12 Мельниченко Н.Б.  А діти середньої групи разом з вихователем Вересюк Л.В. і учасниками семінару вивчили вірш В.Паронової   «Урожай » за допомогою мнемотаблиці. Цікаво вихователям- методистам було грати в гру « Відгадай вірш за картинкою».
           Практичний блок продовжила вихователь- методист ТЗДО №12 Мельниченко Н.Б., де під час експрес-інформації « Формування  логіко-   математичної компетентності  дошкільників   через використання  Логічних  блоків  Дьєнеша» розповіла про  ефективність використання логічних блоків як ігрового і навчального матеріалу для роботи з дітьми дошкільного віку.
          Вихователь  Свідова  М.М. і вихованці старшої групи № 2 разом з учасниками семінару грали в  ігри  з використанням блоків Дьєнеша  « Пошта», «Поїзд», « Прикрасимо ялинку намистом», « Будиночок».
         Про використання коректурних таблиць  в різних форматах життєдіяльності дітей розповіла вихователь- методист ТЗДО №12 Мельниченко Н.Б. Вихователь Баран М.М. і дошкільнята старшої групи № 1 запросили учасників семінару у пізнавальну гру – подорож порами року.
         Музичний керівник закладу Шлийко Л.А. разом з вихованцями середньої групи презентували свою роботу « Осінній оркестр » за методикою Тетяни Тютюнникової « Грати в музику і гратися музикою».
        Учасникам семінару сподобалося працювати разом з дошкільнятами, вони були активними учасниками, сміялися, гралися і подорожували, слухали і висловлювали свої думки.
          Професія дошкільного педагога – непроста і виснажлива, адже вихователю потрібно затратити багато часу і зусиль для того, щоб організувати новий творчий, захопливий освітній процес із дошкільниками. Під час проведення тренінгу «Інноваційні технології в закладах дошкільної  освіти » учасники активно ділилися своїми напрацюваннями з використання інноваційних технологій і методик, « сіяли зерна знань і професійної майстерності на педагогічне поле», створювали   асоціативний  ряд до поняття «інновація», грали в       педагогічну гру «Лото», складали вірш - синквейн «5 рядків за правилами», переглянули відеоролик, де  діти  закладу « Пізнайко» розповідали про професію вихователя .  А оповідання      « Коробочка» нікого не залишило байдужим, багатьох розчулило до сліз.
В.О. Сухомлинський стверджував, що  «...добре, тепле слово педагога —  місток між всіма членами колективу». Учасники семінару  сказали слова вдячності колегам, які працювали над організацією і проведенням  семінару- практикуму.
                   Досвід педагогів показав ефективність використання і впровадження інноваційних технологів і методик у практику роботи закладів дошкільної освіти.  Адже, інноваційність –це здатність до оновлення, відкритість новому, важлива ознака сучасної освіти. Педагог  може виступати     автором, дослідником, користувачем і пропагандистом нових  педагогічних  ідей, теорій   і   технологій.

                                       
                                                                                            
  














    







Немає коментарів:

Дописати коментар