пʼятницю, 1 грудня 2017 р.

«Використання музичних ігор у навчально-виховному процесі».

15.11.2017р. в ТДНЗ №21 відбулося засідання референтних груп музичних керівників закладів дошкільної освіти   та навчально-виховних комплексів з теми: «Використання музичних ігор у навчально-виховному процесі».
   Метою  проведення заходу було: сприяти підвищенню  професійної   компетентності педагогів  щодо  використання музичних ігор в освітньому  процесі. Здійснювати   комплексний   підхід   музичних керівників до використання музичних ігор в освітньому  процесі через використання сучасних інформаційно-комунікаційних   технологій.
    Методист Тернопільського комунального методичного центру науково - освітніх інновацій та моніторингу  Погорєлко  Оксана Юріївна   ознайомила присутніх  з роботою  музичних керівників відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»,  щодо  ознайомлення дітей з елементарними музичними поняттями, найпростішими навичкам у   всіх видах музичної діяльності – слухання музики, співи, музично-ритмічні рухи, гра на дитячих музичних інструментах; щирості, природності і виразності виконання  музичних творів.
Музичним керівником   ДНЗ №21 Мельник Оксаною Миронівною  презентовано досвід роботи  з  теми : « Музичні ігри як засіб формування творчих здібностей дітей дошкільного віку».  У своєму виступі педагог відзначила, що   потрібно  вчити дітей ритмічно рухатись згідно з характером музики, її регістрами (високий -  низький), динамікою (тихо - голосно), усвідомлено змінювати рухи відповідно до змісту гри, виразно передавати характерні елементи музично-ігрових образів.
      Збагачення  знань  про обрядовість – духовну основу життя українського народу, виховувати глибокі почуття любові до пісні, дотепного українського слова, рідного краю, батьків, свого роду показали діти  старшої групи №1, вихователі  Мандзюк Л.І., Куленич Г.В., музичний керівник Максьо Г.М.  під час перегляду розваги «Овочеве весілля». Сприяти розвиткові творчих здібностей дітей, бажання берегти свою національну культуру, красу і неповторність весільного обряду, примножувати родинні традиції – мета, яку ставили перед собою педагоги.
І на закінчення засідання музичний керівник  Марак Л.М. провела вправу «Співочий калейдоскоп», під час якої педагоги пригадали весільні пісні рідного краю.
    Підбиваючи підсумки роботи засідання референтної  групи,  педагоги відзначили, що  необхідно розвивати творчу активність дітей у всіх доступних видах музичної діяльності: передачі характерних  образів в іграх та хороводах; використання  вивчених танцювальних рухів у нових, самостійно знайдених сполученнях; імпровізації маленьких пісень .














Немає коментарів:

Дописати коментар