Корінні
зміни економічного характеру, які виникли в Україні за останні роки, обумовили
потребу суспільства в економічно гармонійній людині, яка здібна поєднувати
особисті інтереси суспільства, ділові якості з такими як чесність, порядність,
громадянськість; опанування дітьми дошкільниками елементарних економічних
знань, які мають стати фундаментом для становлення громадянина – людини, щиро
зацікавленої в розвитку та економічному розквіті своєї держави. Сучасного
дошкільника з перших років його життя оточує економічна сфера, наповнена
складними економічними поняттями та процесами. Реклама по телебаченню, розмови
політиків, купівля, продаж, розподіл сімейного бюджету – ось далеко не повний
перелік того, з чим доводиться зустрічатися малюку щодня. Сучасне життя дуже
непередбачуване, але й цікаве своєю швидкозмінністю. Можливо, саме тому складні
економічні процеси приваблюють дошкільника. Одним із завдань роботи кожного
дошкільного закладу є формування азів соціальної і
фінансової грамотності дошкільників.
Саме
цій темі було присвячене засідання референтних груп,яке відбулося в
Тернопільському дошкільному навчальному закладі №18 на базі середньої групи №2.
Учасники даного засідання мали змогу переглянути музичну розвагу «Економічний
ярмарок» з елементами економічного виховання,яку підготували вихователі Попович
Г.П.,Кульчицька І.І. та музичний керівник Страдомська Н.М.
Проведений методистом ТКМЦ Погорєлко ОЮ. та вихователем-методистом
Антошків О.В. лекційний модуль у формі педагогічного рингу сприяв підвищенню
рівня теоретичної підготовки педагогів щодо організації роботи з економічного
виховання дошкільників , поглибити їх знання щодо основних завдань, форм та методів соціальної
і фінансової освіти дошкільників; перевірити розуміння педагогами тлумачення
ключових економічних понять; розвинути творчі та комунікативні здібності.
Цікавими для педагогів міста були теоретична розминка «Економічні поняття», вправа
«Економічні ситуації» у ІІ раунді викликала жваву дискусію серед вихователів.
Під час «Мозгового штурму» учасники
засідання референтних груп обговорили питання щодо доцільності форм роботи в економічній освіті дошкільників.
Загалом можна константувати, що даний захід сприяв оволодінню педагогами методичними аспектами
проведення роботи з економічного виховання дошкільників.
Немає коментарів:
Дописати коментар