Особливе місце у
формуванні дитини як цілісної особистості посідає фізичний розвиток. Що слід
зробити сучасному педагогу, щоб вирвати дитину з виру комп'ютерних ігор?
Відповідь приходить сама собою. «Тільки в русі і через рух дитина розвивається,
впізнає світ у його багатогранності, набуває нових умінь, гартує тіло», -
стверджує великий дидакт Ян Амос Каменський. Отже, завдання педагогів
небайдужих до фізичного зростання дитини-дошкільника, зробити заняття з
фізкультури і інші форми фізичного виховання захоплюючими, неповторними,
сучасними.
2 березня 2016
року в ТДНЗ №6 відбулося засідання методичного об’єднання інструкторів з
фізичної культури ДНЗ та НВК на тему: «Розвиток та
використання широкого комплексу методик, нестандартних форм фізкультурно-оздоровчої
роботи для поліпшення здоров’я дітей». Мета проведення даного заходу:
підвищувати професійну компетентність інструкторів з фізкультури щодо
використання здоров’язбережувальних технологій у дошкільному закладі, спонукати
до пошуку нових форм і методів фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми.
Під час відкриття засідання до присутніх звернулась завідувач закладу Ковальчук
Ганна Петрівна, яка дала
характеристику змісту, формам та напрямкам фізкультурно-оздоровчої роботи, що
проводиться в закладі та побажала учасникам засідання плідної роботи.
Методист Тернопільського комунального методичного
центру науково – освітніх інновацій та моніторингу Погорєлко Оксана Юріївна, звертаючись
до присутніх, наголосила, що беручи
курс на оновлення фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі, слід
насамперед орієнтуватись на вимоги часу й потреби сьогоднішніх дошкільнят. Перед
присутніми інструкторами з фізичної культури ДНЗ та НВК м.Тернополя
виступила з повідомленням
«Здоров’язберігаючі технології в практиці фізичного виховання
дошкільного закладу. Горизонтальний пластичний балет».
Підкреслила, що
дуже важливо надавати процесу фізичного виховання оздоровчої спрямованості.
Наповнення занять з фізичної культури та інших форм роботи різноманітними
рухами в комплексі з традиційними та нетрадиційними оздоровчими технологіями сприяють
збагаченню дітей знаннями про особисте
здоров’я, формують у них уміння та навички оздоровлення та відновлення власного
організму. Однією із форм такої роботи є горизонтально-пластичний
балет (пластик-шоу), запропонованої педагогом-новатором, доктором
педагогічних наук, професором Інституту корекційної педагогіки та психології
НПУ ім. М.П. Драгоманова Єфименко Миколою Миколайовичем. Акцентувала, що
горизонтальний пластичний балет – це нова форма фізичного виховання, побудована
на природних законах біологічного розвитку дитини. А дітям дуже подобаються
такі заняття, складовими елементами яких є хореографічність, музичність, драматизація, естетичність,
пластичне самовираження. Гармонійна єдність педагогіки, спорту та мистецтва мають оздоровчу спрямованість, яка не забирає,
а, навпаки, примножує здоров’я.
Інструктор з фізичної культури ТДНЗ
№6 Сова
Наталія Анатоліївна у практичній частині засідання запропонувала
переглянути заняття з пластик-шоу з дітьми середньої групи (гурткова робота) на
тему «Мандри в підводне царство» з
використанням фітболів та оздоровчої дихальної гімнастики, основна мета якого –
розвивати у дітей пластичність, відчуття такту, ритму, сприяти творчим руховим проявам
під час створення рухових образів, зміцнювати дихальну систему та збагачувати
знання дітей про світ флори і фауни моря.
Після переглянутої практичної роботи
з дошкільниками вихователь-методист
закладу Боярчук Н.Ф. ознайомила учасників методичного об`єднання
з виставкою нетрадиційного
фізкультурного обладнання, за допомогою якого можна облаштувати
профілактично-лікувальне середовище в дитячому садку. Присутні переконались, що
творчість педагогів та елементарні підручні матеріали дозволяють оригінально
облаштувати спортивну залу, осередки рухової активності у групових приміщеннях
та урізноманітнити вправи для тренування
й оздоровлення дітей.
Під час
підсумково-рефлексійного блоку фізінструктор Сова Н.А. з
присутніми членами методичного
об’єднання провела практичне заняття-тренінг «Хребет – стержень життя».
Педагоги мали змогу вправлятись у виконанні оригінальних нестандартних
оздоровчих вправ та які спрямовані на
зміцнення м’язів хребта.
Учасники
методоб'єднання зробили висновок, що не просто актуальним, а неодмінним є
використання у педагогічному процесі новітніх здоров’язберігаючих технологій в практиці фізичного виховання
дітей, постійне підвищення професійної компетентності з даного напрямку роботи
педагогів, що працюють з дошкільниками.
Немає коментарів:
Дописати коментар