понеділок, 4 квітня 2016 р.

«Розвиток та використання широкого комплексу методик, нестандартних форм фізкультурно-оздоровчої роботи для поліпшення здоров’я дітей».



Особливе місце у формуванні дитини як цілісної особистості посідає фізичний розвиток. Що слід зробити сучасному педагогу, щоб вирвати дитину з виру комп'ютерних ігор?  Відповідь приходить сама собою. «Тільки в русі і через рух дитина розвивається, впізнає світ у його багатогранності, набуває нових умінь, гартує тіло», - стверджує великий дидакт Ян Амос Каменський. Отже, завдання  педагогів  небайдужих до фізичного зростання дитини-дошкільника, зробити заняття з фізкультури і інші форми фізичного виховання захоплюючими, неповторними, сучасними.
2 березня 2016 року в ТДНЗ №6 відбулося засідання методичного об’єднання інструкторів з фізичної культури ДНЗ та НВК на  тему: «Розвиток та використання широкого комплексу методик, нестандартних форм фізкультурно-оздоровчої роботи для поліпшення здоров’я дітей». Мета проведення даного заходу: підвищувати професійну компетентність інструкторів з фізкультури щодо використання здоров’язбережувальних технологій у дошкільному закладі, спонукати до пошуку нових форм і методів фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми.
Під час відкриття засідання  до присутніх звернулась завідувач закладу Ковальчук Ганна Петрівна, яка дала характеристику змісту, формам та напрямкам фізкультурно-оздоровчої роботи, що проводиться в закладі та побажала учасникам засідання плідної роботи.
 Методист Тернопільського комунального  методичного центру науково – освітніх інновацій та моніторингу  Погорєлко Оксана Юріївна, звертаючись до присутніх,   наголосила, що беручи курс на оновлення фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі, слід насамперед орієнтуватись на вимоги часу й потреби сьогоднішніх дошкільнят. Перед присутніми інструкторами  з фізичної культури ДНЗ та НВК  м.Тернополя виступила з повідомленням  «Здоров’язберігаючі технології в практиці фізичного виховання дошкільного закладу. Горизонтальний пластичний балет».
Підкреслила, що дуже важливо надавати процесу фізичного виховання оздоровчої спрямованості. Наповнення занять з фізичної культури та інших форм роботи різноманітними рухами в комплексі з традиційними та нетрадиційними  оздоровчими технологіями сприяють збагаченню  дітей знаннями про особисте здоров’я, формують у них уміння та навички оздоровлення та відновлення власного організму. Однією із форм такої роботи є горизонтально-пластичний балет (пластик-шоу), запропонованої педагогом-новатором, доктором педагогічних наук, професором Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова Єфименко Миколою Миколайовичем. Акцентувала, що горизонтальний пластичний балет – це нова форма фізичного виховання, побудована на природних законах біологічного розвитку дитини. А дітям дуже подобаються такі заняття, складовими елементами яких є хореографічність,  музичність, драматизація, естетичність, пластичне самовираження. Гармонійна єдність педагогіки, спорту та мистецтва  мають оздоровчу спрямованість, яка не забирає, а, навпаки, примножує здоров’я.
Інструктор з фізичної культури ТДНЗ №6 Сова Наталія Анатоліївна у практичній частині засідання запропонувала переглянути  заняття з пластик-шоу  з дітьми середньої групи (гурткова робота) на тему «Мандри в підводне царство» з використанням фітболів та оздоровчої дихальної гімнастики, основна мета якого – розвивати у дітей пластичність, відчуття такту, ритму, сприяти творчим руховим проявам під час створення рухових образів, зміцнювати дихальну систему та збагачувати знання дітей про  світ флори і фауни моря.
Після переглянутої практичної роботи з дошкільниками  вихователь-методист закладу Боярчук Н.Ф. ознайомила учасників методичного об`єднання з виставкою нетрадиційного  фізкультурного обладнання, за допомогою якого можна облаштувати профілактично-лікувальне середовище в дитячому садку. Присутні переконались, що творчість педагогів та елементарні підручні матеріали дозволяють оригінально облаштувати спортивну залу, осередки рухової активності у групових приміщеннях та урізноманітнити  вправи для тренування й оздоровлення дітей.
Під час підсумково-рефлексійного блоку фізінструктор Сова Н.А. з присутніми  членами методичного об’єднання провела практичне заняття-тренінг «Хребет – стержень життя». Педагоги мали змогу вправлятись у виконанні оригінальних нестандартних оздоровчих вправ та які спрямовані  на зміцнення м’язів хребта.
 Учасники методоб'єднання зробили висновок, що не просто актуальним, а неодмінним є використання у педагогічному процесі новітніх здоров’язберігаючих  технологій в практиці фізичного виховання дітей, постійне підвищення професійної компетентності з даного напрямку роботи педагогів, що працюють з дошкільниками.









   

Немає коментарів:

Дописати коментар