четвер, 26 вересня 2024 р.

Особливості застосування методів арттерапії в роботі з дітьми дошкільного віку.

 

26  вересня    2024 року  на освітній платформі Google Meet  проведено онлайн засідання динамічної групи вихователів   середніх  груп закладів дошкільної освіти  за темою: «Особливості застосування методів арттерапії в роботі з дітьми дошкільного віку».

Під час заходу було розглянуто основні підходи та методи арттерапії. Учасники ознайомилися з ключовими поняттями, що стосуються арттерапії, її методиками та способами застосування у роботі з дошкільнятами. Педагоги особливу увагу приділили впливу арттерапії на емоційний розвиток дитини, її здатність до творчості та покращення когнітивної діяльності.

Під час практичного  блоку учасники мали змогу ознайомитися з конкретними методами арттерапії, які можуть бути використані в роботі з дошкільнятами. Було продемонстровано та обговорено такі техніки, як малювання, ліплення, колаж, а також використання природних матеріалів для творчої діяльності. Під час заходу  учасники поділилися своїм досвідом та прикладами вправ, які успішно використовують у середніх групах. Особливо корисною виявилася дискусія про виклики, з якими можуть стикатися педагоги під час проведення арттерапевтичних занять, та можливості їх подолання.

Захід завершився підбиттям підсумків та формулюванням методичних рекомендацій для подальшої роботи в цьому напрямку. У результаті заходу було розроблено практичні поради щодо організації занять з арттерапії, які будуть використані для подальшої роботи в освітніх установах.

Захід пройшов успішно та дозволив учасникам ознайомитися з важливими аспектами арттерапії, отримати корисні рекомендації та обмінятися досвідом.

 Методичні рекомендації: 

1.Здійснювати роботу з арт-терапії з дітьми дошкільного віку  відповідно до вимог  Базового  компонента дошкільної освіти та  чинних  програм розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.

 2. У закладі дошкільної освіти необхідно створити безпечне середовище та психологічно комфортні умови для творчого самовираження, де діти почуватимуться захищеними.

3. Під час занять з дітьми дошкільного  віку не варто нав'язувати дітям готові рішення, краще підтримувати їх ініціативу та фантазію.

4. Важливо давати дошкільнятам  можливість самостійно обирати матеріали для роботи і створювати власні образи.

5.  Після кожного заняття слід обговорювати з дітьми їхні враження, що вони відчували під час творчого процесу, що їм було цікаво або важко.








Немає коментарів:

Дописати коментар