Онлайн-засідання динамічної групи вихователів перших молодших груп закладів дошкільної освіти відбулося 12 вересня 2024 року на освітній платформі Google Meet та було присвячене темі: «Особливості педагогічної взаємодії з дітьми дошкільного віку». Основною метою зустрічі було обговорення педагогічної взаємодії з дітьми дошкільного віку, зокрема в умовах воєнного стану. Учасники були ознайомлені з актуальністю теми, що ґрунтується на необхідності підтримки дітей в умовах кризи та важливості належної взаємодії між вихователями та дітьми. Також було розглянуто особливості розвитку дітей дошкільного віку, їхніх психологічних і фізіологічних потреб. Зокрема, акцентовано увагу на важливості розвитку емоційної стійкості, соціалізації та підтримки позитивної взаємодії. Присутні педагоги ознайомилися з сучасними технологіями педагогічної взаємодії, серед яких: інтерактивні методи, арт-терапія, використання сенсорних ігор та медіа-ресурсів для дітей. Особлива увага приділялася специфіці взаємодії з дітьми під час воєнного стану. Вихователі отримали рекомендації щодо того, як забезпечити дітям відчуття безпеки, стабільності та підтримки, а також як адаптувати освітній процес до нових умов.
Під час
практичного блоку учасники засідання мали можливість
взяти участь у моделюванні педагогічних ситуацій, пов'язаних з різними
аспектами взаємодії з дітьми. Після цього було проведено аналіз практичних
завдань з наданням зворотного зв’язку. Вихователі обговорили успішні практики
та труднощі, з якими стикаються в своїй роботі, що сприяло обміну досвідом та
взаємній підтримці.
На завершення зустрічі було підбито підсумки ключових аспектів взаємодії з
дітьми дошкільного віку, виділено найважливіші методи та технології, що
підвищують ефективність педагогічної роботи. Учасники засідання виробили
методичні рекомендації, які можуть бути застосовані в повсякденній роботі з
дітьми.
Засідання динамічної групи вихователів пройшло продуктивно та на високому
методичному рівні. Вихователі отримали нові знання та практичні навички, що
допоможуть їм у взаємодії з дітьми раннього віку, особливо в умовах воєнного
стану.
Методичні рекомендації:
ü
Спрямовувати
освітній процес у ЗДО відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти
та програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля".
ü
Під час педагогічної взаємодії з дітьми в ЗДО враховувати психологічні та
вікові особливості дітей дошкільного віку.
ü
Під час освітнього процесу педагогам слід застосовувати основні підходи
до педагогічної взаємодії.
ü
Під час
педагогічної взаємодії важливо враховувати особливості сімейного виховання.
ü
Педагогам закладів
дошкільної освіти використовувати
сучасні технології педагогічної взаємодії з дітьми.
ü Враховувати особливості педагогічної взаємодії з дітьми дошкільного віку
в умовах воєнного стану.
Немає коментарів:
Дописати коментар