четвер, 12 вересня 2024 р.

Особливості педагогічної взаємодії з дітьми дошкільного віку.

 

Онлайн-засідання динамічної  групи вихователів  перших молодших груп закладів дошкільної  освіти  відбулося 12 вересня 2024 року на освітній платформі Google Meet та було присвячене темі: «Особливості педагогічної взаємодії з дітьми дошкільного віку». Основною метою зустрічі було обговорення педагогічної взаємодії з дітьми дошкільного віку, зокрема в умовах воєнного стану. Учасники були ознайомлені з актуальністю теми, що ґрунтується на необхідності підтримки дітей в умовах кризи та важливості належної взаємодії між вихователями та дітьми. Також було розглянуто особливості розвитку дітей дошкільного віку, їхніх психологічних і фізіологічних потреб. Зокрема, акцентовано увагу на важливості розвитку емоційної стійкості, соціалізації та підтримки позитивної взаємодії.  Присутні педагоги  ознайомилися з сучасними технологіями педагогічної взаємодії, серед яких: інтерактивні методи, арт-терапія, використання сенсорних ігор та медіа-ресурсів для дітей. Особлива увага приділялася специфіці взаємодії з дітьми під час воєнного стану. Вихователі отримали рекомендації щодо того, як забезпечити дітям відчуття безпеки, стабільності та підтримки, а також як адаптувати освітній процес до нових умов.

 Під час  практичного  блоку  учасники засідання мали можливість взяти участь у моделюванні педагогічних ситуацій, пов'язаних з різними аспектами взаємодії з дітьми. Після цього було проведено аналіз практичних завдань з наданням зворотного зв’язку. Вихователі обговорили успішні практики та труднощі, з якими стикаються в своїй роботі, що сприяло обміну досвідом та взаємній підтримці.
На завершення зустрічі було підбито підсумки ключових аспектів взаємодії з дітьми дошкільного віку, виділено найважливіші методи та технології, що підвищують ефективність педагогічної роботи. Учасники засідання виробили методичні рекомендації, які можуть бути застосовані в повсякденній роботі з дітьми.
Засідання динамічної групи вихователів пройшло продуктивно та на високому методичному рівні. Вихователі отримали нові знання та практичні навички, що допоможуть їм у взаємодії з дітьми раннього віку, особливо в умовах воєнного стану.


Методичні рекомендації:

ü   Спрямовувати освітній процес у ЗДО відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля".

ü  Під час педагогічної взаємодії з дітьми в ЗДО враховувати психологічні та вікові особливості дітей дошкільного віку.

ü   Під час освітнього процесу педагогам слід застосовувати основні підходи до педагогічної взаємодії.

ü Під час педагогічної взаємодії важливо враховувати особливості сімейного виховання.

ü Педагогам закладів дошкільної освіти  використовувати сучасні технології педагогічної взаємодії з дітьми.

ü Враховувати особливості педагогічної взаємодії з дітьми дошкільного віку в умовах воєнного стану.






Немає коментарів:

Дописати коментар