четвер, 5 вересня 2024 р.

Методичні орієнтири вихователів ЗДО в умовах впровадження Базового компоненту дошкільної освіти

5 вересня 2024 року  в актовій залі ТКМЦ для вихователів   старших   груп проведено засідання динамічної групи закладів дошкільної освіти  за темою:" Методичні  орієнтири   вихователів ЗДО в умовах впровадження Базового компоненту дошкільної освіти".

 Під час організаційно-інформаційного  блоку  педагогів ознайомлено  із темою, метою заходу та планом роботи. Учасникам було представлено актуальність впровадження Базового компоненту дошкільної освіти, що дозволило створити спільне розуміння важливості даного питання.

В ході методично-теоретичного  блоку учасники ознайомилися з основними положеннями Базового компоненту дошкільної освіти. Було проведено огляд структури Базового компоненту, де окрему увагу було приділено змістовим напрямам, ключовим компетенціям та рівням розвитку дітей. Також було розглянуто нові вимоги до освітнього процесу в умовах впровадження стандарту. На завершення, було презентовано основні завдання вихователя в умовах реалізації Базового компоненту, що дозволило учасникам отримати чітке розуміння своєї ролі та обов'язків.

 Практичний блок був присвячений обговоренню практичних аспектів впровадження Базового компоненту дошкільної освіти. Учасники активно ділилися власним досвідом та успішними практиками реалізації стандарту у своїх закладах. Обговорення виявило низку важливих моментів, які варто враховувати у подальшій роботі.

 В  підсумково-рефлексійному  блоці  як завершальному  етапі  заходу  відбулось  підбиття підсумків та прийняття методичних рекомендацій. Учасники відзначили важливість проведеного заходу та наголосили на необхідності подальшого підвищення рівня компетентності вихователів у контексті впровадження Базового компоненту дошкільної освіти.

Проведений методичний захід дозволив учасникам отримати глибше розуміння вимог до освітнього процесу, що впроваджуються в рамках Базового компоненту дошкільної освіти. Учасники зазначили, що отримані знання та обговорені практичні аспекти допоможуть їм у подальшій роботі.

Методичні рекомендації:

 

1.               Спрямовувати    освітній процес в ЗДО  відповідно до вимог   оновленого  Базового компонента   дошкільної освіти.   

2.  Проводити  моніторинг   рівня  знань  та умінь дітей  з урахуванням змін у БКДО (Державному стандарті дошкільної освіти) за новою редакцією (2021).

3.Здійснювати  апробацію інструментарію оцінки. розвитку дитини за критеріями  компетентнісного підходу, зазначеного у новій редакції БКДО (2021).

4. Регулярне навчання вихователів, участь у семінарах, тренінгах щодо впровадження БКДО.

5. Організовувати  тренінги , консультації для батьків щодо впровадження БКДО та значення ключових компетентностей.








Немає коментарів:

Дописати коментар