пʼятниця, 20 вересня 2024 р.

Траєкторія професійного розвитку музичного керівника ЗДО в умовах воєнного стану

19 вересня 2024 року в ЗДО №24 відбулося засідання динамічної групи музичних керівників закладів дошкільної освіти на тему: "Траєкторія професійного розвитку музичного керівника ЗДО в умовах воєнного стану". Під час заходу розглядалися питання основних напрямків професійного розвитку музичних керівників у воєнний час, а також обговорювалася важливість психологічної стійкості та способи її розвитку.

Основні напрямки професійного розвитку музичних керівників у період війни були в центрі уваги. Учасникам запропонували кілька ефективних методів проведення занять в умовах дистанційного навчання, зокрема використання інтерактивних платформ та інструментів для проведення музичних занять онлайн.

У практичній частині заходу було продемонстровано методику адаптації музичних занять до кризових ситуацій, включаючи використання елементів гри, простих музичних інструментів та вправ для зняття емоційної напруги у дітей.

Музичні керівники поділилися власним досвідом впровадження інноваційних методів роботи з дітьми в умовах дистанційного навчання та кризових ситуацій. Особливу увагу приділили важливості взаємопідтримки та обміну досвідом серед колег.

Захід завершився обговоренням висновків і виробленням рекомендацій щодо подальших кроків у професійному розвитку музичних керівників. Учасники отримали відповіді на запитання та рекомендації щодо роботи в умовах воєнного стану.

Цей захід дав змогу музичним керівникам отримати корисні знання та практичні навички для адаптації своєї роботи в умовах війни, а також обмінятися досвідом і підтримати одне одного. Учасники отримали цінні інструменти для професійного розвитку та роботи з дітьми у складних умовах.

Методичні рекомендації :

 

Ø Музичним  керівникам  активно використовувати онлайн-платформи для організації занять (Zoom, Google Meet), які дозволяють продовжувати музичне виховання на відстані. Створення записаних відео занять також є ефективним способом збереження безперервного процесу навчання.

Ø Використовувати  сучасні цифрові інструменти, такі як Music4Kids, GarageBand або інші програми, що дозволяють дітям грати на віртуальних інструментах, створювати прості композиції та взаємодіяти з музикою у цифровому форматі.

Ø Використовувати  спокійні музичні твори для релаксації або спів, що сприяє заспокоєнню і зняттю тривожності. Музикотерапія є ефективним інструментом для підтримки дітей, які переживають стрес або емоційні труднощі.

Ø Пісенний матеріал слід надавати відповідно до вікових особливостей та індивідуальних можливостей дітей, орієнтуючись на український музичний дитячий контент.

Ø Проводити  музичні заходи для педагогів, які сприятимуть емоційному зняттю напруження та зміцненню командного духу. Музика допомагає впоратися зі стресом та підвищити психологічну стійкість.

Ø Використовувати  можливості для участі в онлайн-вебінарах, семінарах та курсах, присвячених розвитку сучасних методик музичного навчання в умовах кризових ситуацій.






Немає коментарів:

Дописати коментар