вівторок, 6 грудня 2022 р.

Особливості програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»(за ред. О. Білан 2022 р.).

 

6грудня  2022 року   у  межах онлайн- засідання  інтерактивної  школи сучасного  вихователя на платформі Google Meet   з  вихователями- методистами  закладів дошкільної освіти  обговорювали : «Особливості програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»(за ред. О. Білан 2022 р.)Під час заходу  було презентовано комплексну  освітню  програму  розвитку, навчання і виховання, затвердженою МОН України та рекомендованою для використання в закладі дошкільної освіти «Українське дошкілля»(за ред. О. Білан 2022 р.)».

Учасників  заходу ознайомлено із  змістовим  описом   комплексної освітньої  програми розвитку навчання і виховання,   закцентовано увагу на вимогах та умовах  програми,  окреслено її складники, охарактеризовано базові принципи реалізації , освітні напрями інваріантного складника, освітні напрями варіативного складника,  компетентності дітей дошкільного віку.

Програма розвитку дітей дошкільного віку “Українське дошкілля” відображає запити практиків, орієнтує на системність щодо гуманістично спрямованої активної роботи з формування життєвої компетентності дошкільника.

Цікавих Вам відкриттів!!!

Методичні рекомендації:

 

1. Спрямовувати    освітній процес в ЗДО  відповідно до вимог   оновленого  Базового компонента   дошкільної освіти  та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». 

2.  Привести програмне та навчально-методичне забезпечення освітнього процесу закладів дошкільної освіти у відповідність до листа МОНУ  від 09 серпня 2021 року № 1/9-404 «Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих МОНУ для використання в освітньому процесі закладів освіти  у 2022/2023 навчальному році».

3.Здійснювати  планування роботи в ЗДО  відповідно до листа МОНУ від 07 липня 2021 року № 1/9-344  «Планування роботи закладу дошкільної освіти  на рік».

4. Використовувати в роботі з дітьми дошкільного віку освітні програми комплексного і парціального характеру, що мають відповідні грифи МОНУ.

5. Здійснювати наступність  дошкільної  та   початкової освіти  відповідно до  листа  МОНУ № 1/9-249 від 19.04.2018.

 





Немає коментарів:

Дописати коментар