1 грудня
2022 року на платформі Google Meet у форматі онлайн відбувся педагогічний
коучинг для педагогів закладів дошкільної освіти, що атестуються на присвоєння звання «вихователь-
методист» з
теми: «Персональний шлях реалізації освітнього потенціалу педагога ЗДО» .
Метою заходу було: підвищення
компетентності педагогів щодо
проєктування індивідуальної траєкторії
професійного зростання як засобу реалізації особистісного підходу до
професійного саморозвитку педагога закладу дошкільної освіти.
Під час онлайн
заходу педагоги збагатили власний досвід щодо проєктування особистої
освітньої траєкторії професійного розвитку та обговорили питання :
·
основні вектори професійного
розвитку педагогічного працівника.
·
Засоби та
шляхи проєктування особистої освітньої траєкторії розвитку.
·
Інструментарій планування та
управління безперервною освітою та самоосвітою педагогічних працівників .
Учасникам
заходу презентовано матеріали за темою
зустрічі.
В ході
заходу педагоги вправлялись у моделюванні індивідуальної освітньої
траєкторії професійного розвитку вихователя та музичного керівника закладу
дошкільної освіти.
Професійна
компетентність педагога - це праця педагога, яка передбачає здійснення на
достатньо високому рівні педагогічного спілкування, реалізацію особистості
педагога, досягнення високих результатів у навчанні та вихованні дітей.
Тож бажаю всім професійного зростання!
Порадник для вихователя-методиста
· Гнучко організовуйте самоосвіту педагогів, не завантажуйте їх веденням зайвої документації, сприяйте розширенню їхніх професійних інтересів.
· Активно включайте роботу з самоосвіти в педагогічний процес дошкільного закладу.
· Теми для самоосвіти добирайте з урахуванням індивідуального досвіду й професійної майстерності кожного педагога.
· Узгоджуйте теми самоосвіти з реалізацією завдань річного плану роботи дошкільного закладу.
· Методичну тему завжди пов’язуйте з прогнозованим результатом і спрямовуйте на досягнення якісно нових результатів роботи.
· Під час індивідуальної бесіди з педагогом визначайте, яка проблема йому цікава або в чому він відчуває труднощі, ознайомлюйте з новинками педагогічної практики.
· Переконайте педагога в актуальності обраної або запропонованої теми.
· Дійте послідовно і поступово під час розв’язання завдань.
· Не нав’язуйте тем і уникайте жорстких вимог щодо складання всіляких планів і звітів.
·
Домагайтеся,
щоб результатом зусиль педагога в процесі самоосвіти стало вдосконалення роботи
з дітьми, зростання його професійної майстерності.
Немає коментарів:
Дописати коментар