15 листопада 2016р. на базі ТДНЗ №27 відбулося засідання методичної секції
інструкторів з фізкультури ДНЗ м. Тернополя «Сучасні методи організації
фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ».
Мета: формування активної життєвої позиції, забезпечення здоров’язбережувальної
та оздоровчо-розвивальної функції; покращення фізичного стану дитини, її
фізичного розвитку, опірності до негативних умов зовнішнього середовища.
Присутніх привітала Михалевич Т.В., завідувач ТДНЗ №27. Погорєлко
О.Ю., методист ТКМЦ, ознайомила із планом роботи.
Погорєлко О.Ю., методист ТКМЦ, провела
візуальну лекцію «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних
навчальних закладах». Інструктивно-методичні рекомендації».
Філь
Т.В., вихователь-методист ТДНЗ №27, представила досвід роботи закладу «Вплив
фізичного виховання на формування патріотичних почуттів у дітей», ознайомила присутніх
із вимогами щодо створення електронного портфоліо педагога ДНЗ та його
структурою.
Учасники
переглянули музично-фізкультурну розвагу «Як козаки картоплю визволяли», яку
підготували Рудзік О.М., інструктор з
фізкультури; Іващук С.Я., вихователь старшої групи №4 «Колобок»; Дашинська
О.Я., музичний керівник.
Погорєлко
О.Ю., методист ТКМЦ, та Рудзік О.М., інструктор з фізкультури ТДНЗ №27, провели
з дорослими веселу руханку «Арам зам зам».
Дашинська О.Я., музичний керівник ТДНЗ №27, провела музичний
тренінг-релаксацію «Музики звуки чарівні дарують радість тобі і мені».
Учасниками
засідання в результаті обговорення переглянутого, обміну думками були вироблені
методичні рекомендації.
Методичні
рекомендації для педагогів.
1. Постійно вдосконалювати власну фізичну активність, дотримуватися
здорового способу життя.
2. Створювати розвивальне середовище, в якому гармонійно поєднуються всі
складники.
3. При проведенні різних форм фізкультурно-оздоровчої роботи дотримуватися
рекомендацій щодо їх тривалості, насиченості динамічним компонентом, враховувати
індивідуальні показники стану здоров’я, самопочуття дітей.
4. Впроваджувати ефективні форми
проведення фізкультурних свят та розваг – інтерактивні, під час яких діти і їх
батьки є активними учасниками дійства. Сюрпризні моменти, організовані
дорослими, спільна участь у естафетах зближують родини, якнайкраще мотивують
малюків, додають їм впевненості.
5.
Свою діяльність спрямовувати на збереження, зміцнення і відновлення фізичного,
психічного і духовного здоров’я дітей, забезпечення їх своєчасного та
повноцінного, гармонійного фізичного розвитку з перших років життя.
6.
Забезпечувати належний рівень фізичної підготовленості й фізичної культури
взагалі, ознайомлювати з будовою і основними функціями свого тіла, виховувати
стійкий інтерес до рухової активності, виробляти звичку до здорового способу
життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар