Освітня
лінія Базового компоненту дошкільної освіти «Дитина в сенсорно-пізнавальному
просторі» передбачає сформованість доступних для дитини дошкільного віку
уявлень, еталонів, що відображають ознаки, властивості та відношення предметів
і об’єктів довколишнього світу.
Показником сформованості цих уявлень є
здатність дитини застосовувати отримані знання у практичній діяльності (ігровій,
трудовій, сенсорно-пізнавальній, математичній тощо), оволодіння способами
пізнання дійсності, розвиток у неї наочно-дійового, наочно-образного,
словесно-логічного мислення.
Сенсорно-пізнавальна освітня лінія
спрямована на інтеграцію змісту дошкільної освіти, формування у дітей пошуково
- дослідницьких умінь, елементарних математичних уявлень, цілісної картини
світу, компетентної поведінки в різних життєвих ситуаціях.
10
листопада 2016 року в ТДНЗ № 25 відбулося методичне об’єднання вихователів середніх груп
на тему: «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі». Метою його було сприяти
підвищенню фахового рівня, професійної компетентності педагогів з питань
реалізації завдань освітньої лінії «Дитина в сенсорно – пізнавальному
просторі», вміння працювати в команді, аргументовано відстоювати свою точку
зору.
Відкрила
засідання методичного об’єднання методист Тернопільського комунального центру науково –
освітніх інновацій та моніторингу Погорєлко
О.Ю. запросила учасників оглянути
виставку методичної літератури та дидактичних ігор з даної теми, організовану
педагогами закладу.
Побажала
творчої роботи учасникам завідувач ТДНЗ № 25 Немировська Н.В.
Наступним
етапом роботи була візуальна лекція методиста Тернопільського комунального центру науково –
освітніх інновацій та моніторингу Погорєлко О.Ю . «Спрямованість освітньої лінії «Дитина
в сенсорно пізнавальному просторі»».
Теоретичне
обґрунтування теми та практичний досвід
роботи дошкільного закладу № 25 представила у відео презентації вихователь –
методист закладу Михальська Л.М.
Учасники
переглянули заняття в середніх групах:
«Загадки
осені» (сенсорно – пізнавальний розвиток
в природі), вихователі Троян І.Т., Лабо
О.Ю.
«У
пошуках пензлика» (зображувальна діяльність), вихователі Федорій Н.О., Огінська
М.А.
«Математична
казка» (логіко – математичний розвиток), вихователі Самогальська М.В.,
Вербіцька Н.В.
На
заняттях демонстрували цікаві, нетрадиційні, ігрові підходи до їх організацій
та методики проведення та високий рівень пізнавально – сенсорного розвитку
дошкільників.
Поповнили
педагоги і свої теоретичні знання участю в ділових іграх за темою. У підсумку
перевірили їх за тестом самодіагностики, який провела методист ТКМЦОІМ Погорєлко
О.Ю.
В
процесі обговорення роботи, зокрема практичних занять, педагоги із захопленням
ділилися враженнями і відмітили креативний, творчий підхід до проведення занять
педагогами та заходу вцілому.
Методоб’єднанням
були вироблені методичні рекомендації педагогам середніх груп, щодо
забезпечення в освітньо – виховному процесі ДНЗ сенсорно – пізнавального
розвитку дошкільників.
Немає коментарів:
Дописати коментар