1-2 грудня освітяни-«дошкільники»
Тернопільщини взяли участь у семінарі «Сучасні підходи до організації
діяльності дошкільного навчального закладу», проведення якого ініціював
Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти
«Сучасні підходи до організації діяльності дошкільного навчального закладу»
пройшов на базі двох навчальних закладів Тернополя — ДНЗ № 33 та ДНЗ № 6.
Організували його Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної
педагогічної освіти (ТОКІППО) та Тернопільський комунальний методичний центр
науково-освітніх інновацій та моніторингу. Семінар пройшов за участі очільника
Асоціації працівників дошкільної освіти, шеф-редактора управлінських видань
MCFR: Освіта Ніни Омельяненко, а також фахівців Цифрового видавництва MCFR, яке
є колективним членом Асоціації, — шеф-редактора методичних видань Наталії
Савінової та керівника MCFR: Освіта Лариси Ільченко. До учасників семінару —
керівників та вихователів-методистів дошкільних закладів, методистів районних
та міських методичних кабінетів, відділів освіти селищних рад області — з
вітальним словом звернулася методист відділу дошкільної, початкової,
спеціальної та інклюзивної освіти ТОКІППО, голова місцевого осередку Асоціації
Галина Провозюк. Далі про діяльність Асоціації, про її справи, ініціативи
розповіла Ніна Омельяненко. Якими інструментами педагоги можуть керуватися під
час моніторингу якості дошкільної освіти? Що таке кваліметрія? Ці питання
учасники розглянули під час інтерактивної лекції з елементами тренінгу, яку
провела Наталя Савінова. Зокрема, вона ознайомила присутніх з
експрес-діагностичними методиками для визначення особливостей індивідуального
розвитку старших дошкільників, з методичними рекомендаціями «Моніторинг якості
дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини», схваленими
для використання в дошкільних навчальних закладах Науково-методичною радою з
питань освіти МОН. До обговорення цих важливих питань приєдналася Оксана
Боднар, завідувач кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО. Вона
зауважила, що навіть про такі складні речі, як кваліметрія, виявляється, можна
говорити просто і доступно, а також запропонувала учасникам свою консультативну
допомогу. Під час ще однієї інтерактивної лекції «Блочно-тематичне планування
за принципом методичного конструктора як метод інтегрування освітнього процесу»
Наталя Савінова розповіла, наскільки легко здійснювати таке планування за
допомогою журналу «Методична скарбничка вихователя». Адже в кожному його номері
подано готові інтелектуальні карти, картки з дидактичними, художніми та
розвивальними засобами, методичні рекомендації до проживання тематичного блоку
та аудит до нього, які, власне, і є елементами методичного конструктора.
Учасники семінару розглянули також питання перспективного планування діяльності
дошкільного навчального закладу та ознайомилися з онлайн-ресурсами, які можуть
стати надійними інструментами у роботі фахівця дошкільної освіти — електронним
журналом та веб-програмою КОЗА Онлайн.
1-2 грудня
освітяни-«дошкільники» Тернопільщини взяли участь у семінарі «Сучасні
підходи до організації діяльності дошкільного навчального закладу»,
проведення якого ініціював Тернопільський обласний комунальний інститут
післядипломної педагогічної освіти
Новини з теми
Тріада: батьки, дитина, школа — формуємо простір обміну досвідом
Безпека під час свят
У безмежному світі LEGO цікаво і дітям, і дорослим
Нам важлива ваша думка — в е-журналах з’явилася можливість
коментування абзаців!
Наш дім — Земля
Семінар «Сучасні підходи до організації діяльності дошкільного
навчального закладу» пройшов на базі двох навчальних закладів Тернополя —
ДНЗ № 33 та ДНЗ № 6. Організували його Тернопільський обласний
комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти (ТОКІППО) та
Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій
та моніторингу.
Семінар пройшов за участі очільника Асоціації працівників дошкільної
освіти, шеф-редактора управлінських видань MCFR: Освіта Ніни
Омельяненко, а також фахівців Цифрового видавництва MCFR, яке є
колективним членом Асоціації, — шеф-редактора методичних видань Наталії
Савінової та керівника MCFR: Освіта Лариси Ільченко.
До учасників семінару — керівників та вихователів-методистів дошкільних
закладів, методистів районних та міських методичних кабінетів, відділів
освіти селищних рад області — з вітальним словом звернулася методист
відділу дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти
ТОКІППО, голова місцевого осередку Асоціації Галина Провозюк. Далі про
діяльність Асоціації, про її справи, ініціативи розповіла Ніна
Омельяненко.
Якими інструментами педагоги можуть керуватися під час моніторингу
якості дошкільної освіти? Що таке кваліметрія? Ці питання учасники
розглянули під час інтерактивної лекції з елементами тренінгу, яку
провела Наталя Савінова. Зокрема, вона ознайомила присутніх з
експрес-діагностичними методиками для визначення особливостей
індивідуального розвитку старших дошкільників, з методичними
рекомендаціями «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний
підхід до оцінки розвитку дитини», схваленими для використання в
дошкільних навчальних закладах Науково-методичною радою з питань освіти
МОН. До обговорення цих важливих питань приєдналася Оксана Боднар,
завідувач кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО. Вона
зауважила, що навіть про такі складні речі, як кваліметрія, виявляється,
можна говорити просто і доступно, а також запропонувала учасникам свою
консультативну допомогу.
Під час ще однієї інтерактивної лекції «Блочно-тематичне планування за
принципом методичного конструктора як метод інтегрування освітнього
процесу» Наталя Савінова розповіла, наскільки легко здійснювати таке
планування за допомогою журналу «Методична скарбничка вихователя». Адже в
кожному його номері подано готові інтелектуальні карти, картки з
дидактичними, художніми та розвивальними засобами, методичні
рекомендації до проживання тематичного блоку та аудит до нього, які,
власне, і є елементами методичного конструктора.
Учасники семінару розглянули також питання перспективного планування
діяльності дошкільного навчального закладу та ознайомилися з
онлайн-ресурсами, які можуть стати надійними інструментами у роботі
фахівця дошкільної освіти — електронним журналом та веб-програмою КОЗА
Онлайн.Джерело: http://www.pedrada.com.ua/news/4085-qqn-16-m12-05-12-2016-suchasn-pdhodi-do-organzats-dyalnost-doshklnogo-zakladu-semnar-u-ternopol
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.1-2 грудня
освітяни-«дошкільники» Тернопільщини взяли участь у семінарі «Сучасні
підходи до організації діяльності дошкільного навчального закладу»,
проведення якого ініціював Тернопільський обласний комунальний інститут
післядипломної педагогічної освіти
Новини з теми
Тріада: батьки, дитина, школа — формуємо простір обміну досвідом
Безпека під час свят
У безмежному світі LEGO цікаво і дітям, і дорослим
Нам важлива ваша думка — в е-журналах з’явилася можливість
коментування абзаців!
Наш дім — Земля
Семінар «Сучасні підходи до організації діяльності дошкільного
навчального закладу» пройшов на базі двох навчальних закладів Тернополя —
ДНЗ № 33 та ДНЗ № 6. Організували його Тернопільський обласний
комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти (ТОКІППО) та
Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій
та моніторингу.
Семінар пройшов за участі очільника Асоціації працівників дошкільної
освіти, шеф-редактора управлінських видань MCFR: Освіта Ніни
Омельяненко, а також фахівців Цифрового видавництва MCFR, яке є
колективним членом Асоціації, — шеф-редактора методичних видань Наталії
Савінової та керівника MCFR: Освіта Лариси Ільченко.
До учасників семінару — керівників та вихователів-методистів дошкільних
закладів, методистів районних та міських методичних кабінетів, відділів
освіти селищних рад області — з вітальним словом звернулася методист
відділу дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти
ТОКІППО, голова місцевого осередку Асоціації Галина Провозюк. Далі про
діяльність Асоціації, про її справи, ініціативи розповіла Ніна
Омельяненко.
Якими інструментами педагоги можуть керуватися під час моніторингу
якості дошкільної освіти? Що таке кваліметрія? Ці питання учасники
розглянули під час інтерактивної лекції з елементами тренінгу, яку
провела Наталя Савінова. Зокрема, вона ознайомила присутніх з
експрес-діагностичними методиками для визначення особливостей
індивідуального розвитку старших дошкільників, з методичними
рекомендаціями «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний
підхід до оцінки розвитку дитини», схваленими для використання в
дошкільних навчальних закладах Науково-методичною радою з питань освіти
МОН. До обговорення цих важливих питань приєдналася Оксана Боднар,
завідувач кафедри менеджменту і методології освіти ТОКІППО. Вона
зауважила, що навіть про такі складні речі, як кваліметрія, виявляється,
можна говорити просто і доступно, а також запропонувала учасникам свою
консультативну допомогу.
Під час ще однієї інтерактивної лекції «Блочно-тематичне планування за
принципом методичного конструктора як метод інтегрування освітнього
процесу» Наталя Савінова розповіла, наскільки легко здійснювати таке
планування за допомогою журналу «Методична скарбничка вихователя». Адже в
кожному його номері подано готові інтелектуальні карти, картки з
дидактичними, художніми та розвивальними засобами, методичні
рекомендації до проживання тематичного блоку та аудит до нього, які,
власне, і є елементами методичного конструктора.
Учасники семінару розглянули також питання перспективного планування
діяльності дошкільного навчального закладу та ознайомилися з
онлайн-ресурсами, які можуть стати надійними інструментами у роботі
фахівця дошкільної освіти — електронним журналом та веб-програмою КОЗА
Онлайн.Джерело: http://www.pedrada.com.ua/news/4085-qqn-16-m12-05-12-2016-suchasn-pdhodi-do-organzats-dyalnost-doshklnogo-zakladu-semnar-u-ternopol
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Немає коментарів:
Дописати коментар