пʼятниця, 26 лютого 2016 р.

Розвиток мовленнєвої компетенції дошкільників шляхом використання інноваційних методик.



     Оволодіння рідною мовою, розвиток мовлення і спілкування є одним із                 найважливіших надбань дошкільнят . Немає необхідності доводити, що розвиток мовлення найтіснішим чином пов’язаний із розвитком свідомості, пізнанням навколишнього світу, розвитком 
особистості в цілому.

18 лютого 2016 року в ДНЗ №29 відбулося методичне  об’єднання вихователів старших груп м.Тернополя на тему:«Розвиток мовленнєвої компетенції дошкільників шляхом використання інноваційних методик». Під час практичного блоку, вихователь Шведецька А. Л., спеціаліст вищої категорії  провела заняття на тему: « Музей зими».

Учасники  методичного  об’єднання мали змогу побачити результат цілеспрямованого виховання старших дошкільників, які показали свої знання про зиму, вміння вільно спілкуватись між собою та з іншими, чітко, лаконічно, зрозуміло та  мотивовано відповідати на запитання, знаходити рішення поставлених перед ними завдань, поважати думку товаришів.  Дошкільнята легко складали   казку за допомогою символів, розвивали  інтонаційну виразність мовлення, пробуджували  інтерес до світу природи.

     Методист ТКМЦ Погорєлко О.Ю.звернула увагу учасників МО на важливість   підвищення    професійної  компетенції педагогів щодо формування мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного  віку шляхом використання  інноваційних методик
Вихователь-методист ДНЗ № 29 Мартинюк О.Р. на  інформаційному прес – центрі познайомила присутніх  з  інноваціями у дошкільному закладі та провела інтелектуальну  розминку « Хвилинка творчості». Це дало змогу  вихователям самостійно повправлятись у складанні  розповідей за допомогою символів.
 Наступним кроком була  візуальна лекція керівника методичного об’єднання вихователів старших груп Н.Б.Мельниченко:    "Інтерактивні методи навчання як засіб формування навичок мовленнєвої взаємодії старших дошкільників».
Вихователь ДНЗ №37 Басій Л.М .поділилась своїм досвідом роботи на темуТехнологія віршування як засіб розвитку креативності у дошкільників».
Під час обговорення присутні відмітили  творчий та креативний підхід до організації, оформлення та проведення заняття , схвалили роботу вихователів данної групи та колективу в цілому.
Вихователі прийшли до висновку, що заняття з розвитку мовлення слід будувати так, щоб діти включалися в активну пізнавальну діяльність, самостійно розв’язували поставлені перед ними завдання, широко використовувати проблемні ситуації з розв’язанням мовних  задач, дидактичні вправи та ігри. Педагогу доцільно залучати дітей на інтегрованих заняттях до активних форм роботи, оскільки вони є сприятливим фактором розвитку мовленєвої компетенції.
Змістове наповнення занять важливо тісно пов’язувати з реальним повсякденним життям . Завдання вихователя – створити під час заняття відповідні умови включення всіх дітей в активне і систематичне засвоєння програмного матеріалу.






















Немає коментарів:

Дописати коментар