«Парадигма освітніх інновацій 2015-2016» .
26 січня 2016 року у м.
Тернополі відбувся ІІІ міський конкурс «Парадигма освітніх інновацій 2015-2016»,
у якому взяли участь педагоги дошкільних навчальних закладів міста.
З
метою залучення педагогів міста до творчої продуктивної діяльності щодо
вдосконалення науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу,
моделювання і практичного застосування інноваційних освітніх парадигм у дошкільних, спеціальних, загальноосвітніх
навчальних закладах та позашкільних
установах педагоги ДНЗ №1, ТДНЗ №2, №9, №16 , №19, №26, № 27 та №37 представили свої проекти на міський конкурс
педагогічних працівників ЗНЗ, ПНЗ, ДНЗ
«Парадигма освітніх інновацій ».
Вихователь
ДНЗ №1 Лотоцька Ма'ряна презентувала свій досвід роботи на тему: «Емпауермент-педагогіка – педагогіка натхнення на дії ». Методологічною основою
емпауермент-педагогіки є положення про
те, що дитина – це активна і творча особистість, здатна пізнавати і саморозвиватись, нести відповідальність за
рішення та дії, які вона приймає і виконує.
Практичний психолог ДНЗ №2 Хомик Оксана Федорівна до
уваги журі представили свій досвід роботи з дітьми: «Психологічний супровід дітей з особливими
освітніми потребами як складова
інклюзивної освіти в умовах дошкільного закладу».
Білецька Світлана
Михайлівна
вихователь ДНЗ№9 представила досвід роботи на тему: ” Адаптація
інноваційних освітніх технологій до
корекційної роботи з дітьми з порушенням мовлення» . Вихователь
презентувала посібник
« Казковий двір » , який об’єднує в собі сукупність
вправ на розвиток дрібної моторики , вправ артикуляційної гімнастики та арт-терапевтичних методик .
«Інноваційний підхід до проведення свят та розваг
патріотичного спрямування у ДНЗ » у своїй роботі розповіла музичний керівник ДНЗ №9 Курило Тетяна
Михайлівна.
Проект «Використання інтегрованого підходу в
сенсорному вихованні дошкільників» представила вихователь ДНЗ№16 Кобіль
Оксана Миронівна . Потерайко Галина
Зіновіївна вихователь
ДНЗ№16 представила свій
досвід роботи «Творча
майстерня в дошкільному закладі »
.
«Хто не знає свого
минулого, не вартий майбутнього», - говорив М. Рильський і був
правий. Справді, не знаючи і не шануючи
історії свого народу, його традицій, культурної спадщини – цінностей,
сформованих віками, люди втрачають духовний зв’язок з попередніми поколіннями,
те підґрунтя, на якому мали б вибудовувати власне життя. Саме тому, на
думку вихователя ДНЗ №19 Колодій Галини
Орестівни народознавчий компонент є
провідним у патріотичному вихованні дошкільнят. Тема проекту ,яку представила
педагог:
«Любов малят до Батьківщини плекаємо в садочку і родині». Вихователь розповіла
про патріотичне виховання дітей дошкільного віку шляхом
використання елементів інноваційних педагогічних технологій .
Розвивати дитину
засобами музики, позитивно впливати на її психофізичне здоров’я – це необхідна
праця педагога-музиканта. Саме тому музичний керівник ДНЗ №26 Морщакова Ж.С. дану проблему розкрила в свому проекті : «Музичне
виховання як особлива сила впливу на
психофізичний розвиток і здоров'я дітей» .Під час свого виступу педагог познайомила присутніх з
використанням інноваційних педагогічних
технологій на музичних заняттях у
дошкільному закладі.
«Використання
пальчикових ігор під час формування
мовленнєвої компетентності
дошкільників» до
уваги журі представила вихователь ДНЗ № 27 Мельник О. О. Даний
проект,спрямований на те ,щоб вдосконалити
та урізноманітнити навчально – виховний процес через застосування
пальчикових вправ під час занять та у повсякденній роботі з дітьми.
Прекрасна, мелодійна,
бездонна, милозвучна наша українська мова. А як божественно вона відлунює у
поезії. Ніщо не може з цим зрівнятись. Саме вірш – найбагатше, бездонне джерело
рідної мови. І саме через нього дитина може більш точно, більш естетично
спілкуватися з оточуючими. Поезія несе у собі таку силу, такий зміст, якого
немає у жодному художньому творі. У дошкільному закладі
саме поезія покликана дитину навчити добру,
адаптовувати до життя, виховувати і утверджувати особистість. Тому
вихователь ДНЗ №37 Басій Л.М. протягом декількох років працює над темою «Технологія віршування як засіб розвитку креативності у
дошкільників».
Шановні колеги, висловлюємо Вам щиру подяку за участь у конкурсі, за педагогічний
талант, творче горіння, вміння вчити та навчити, за зерна знань, які щедро
Ви засіваєте у дитячих душах, за вірність професії педагога. Зичимо Вам нових творчих
здобутків, вдячних вихованців , сил та енергії, міцного здоров’я на довгі роки!
Немає коментарів:
Дописати коментар