Вперше в Україні відбувається основний етап дослідження щодо оцінювання
якості освітнього процесу за методикою ECERS-3. Основною метою дослідження є
оцінка якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням
методики ECERS-3.
9 листопада на платформі Google Meet відбулось онлайн
засідання Школи супервізії з адміністрацією ЗДО № 5,20, 21та регіональним
експертом у Тернопільській області, Бачинською Наталією, під час якого обговорювали питання щодо оцінювання якості дошкільної
освіти за міжнародною
методикою ECERS - 3.
Консультант ТКМЦНОІМ Погорелко Оксана акцентувала увагу учасників заходу на технології оцінювання освітнього
процесу в закладах дошкільної освіти (ЗДО) за міжнародною методикою ECERS-3.
У своєму виступі Бачинська Наталія зазначила основні моменти,
щодо вдосконалення освітнього процесу в ЗДО та розкрила
переваги використання ЕСЕRS-3 для дітей дошкільного віку та педагогів.
В Тернополі дошкільний навчальний заклад № 20 першим взяв участь у дослідженні
і завідувач ЗДО№20 Босюк Марія
поділилась враженнями щодо дослідження якості освітнього процесу в їхньому
закладі.
На
завершення заходу учасники обмінялись своїми думками, міркуваннями і
побажаннями.
Немає коментарів:
Дописати коментар