середа, 10 листопада 2021 р.

Школа супервізії.

 

Вперше в Україні відбувається основний етап дослідження щодо оцінювання якості освітнього процесу за методикою ECERS-3. Основною метою дослідження є оцінка якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.

 9 листопада на платформі Google Meet відбулось   онлайн засідання Школи супервізії з адміністрацією ЗДО № 5,20, 21та регіональним експертом у Тернопільській області, Бачинською Наталією,  під час якого  обговорювали питання щодо оцінювання якості  дошкільної  освіти  за міжнародною  методикою ECERS - 3.  Консультант ТКМЦНОІМ Погорелко Оксана   акцентувала увагу учасників заходу на технології оцінювання освітнього процесу в закладах дошкільної освіти (ЗДО) за міжнародною методикою ECERS-3.

 У своєму виступі  Бачинська Наталія зазначила основні моменти, щодо вдосконалення освітнього процесу в ЗДО та  розкрила переваги використання ЕСЕRS-3 для дітей дошкільного віку та педагогів.

В Тернополі дошкільний навчальний заклад № 20 першим взяв участь у дослідженні і завідувач ЗДО№20  Босюк Марія поділилась враженнями щодо дослідження якості освітнього процесу в їхньому закладі.

На завершення заходу учасники обмінялись своїми думками, міркуваннями і побажаннями.






Немає коментарів:

Дописати коментар