22
вересня 2021 року на платформі Google Meet відбулось онлайн засідання вихователів старших
груп закладів дошкільної освіти на тему: «Індивідуальний освітній маршрут дошкільника». Присутні педагоги розглянули складові проєктування ІОМ дошкільника, принципи та етапи проєктування ІОМ. Ознайомились із складанням
та реалізацією індивідуального
освітнього маршруту для дітей з вадами мовлення.
Учасникам відео лекції
були надані методичні рекомендації щодо складання індивідуального-освітнього маршруту
дошкільника.
Методичні рекомендації :
Індивідуально-освітній маршрут
складати для дітей, дотримуючись
принципів дитиноцентризму та педагогіки
партнерства у відносинах з дітьми ЗДО та
їхніми батьками.
При складанні індивідуального освітнього маршруту для дітей враховувати індивідуальні
можливості, особливості, індивідуальний
темп розвитку дитини.
Індивідуально-освітній маршрут
розробляти:
•
для
малюків, які не засвоюють основну загальноосвітню програму дошкільної освіти;
•
для
дошкільнят, які мають обмеження по здоров’ю,
•
для
дітей з особливими освітніми потребами,
•
для обдарованих і талановитих дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар