пʼятницю, 11 грудня 2020 р.

Особливості організації ігрової діяльності дітей раннього віку

Гра — головна ознака дитинства, саме у ній як у провідній діяльності відбувається особистісний та психічний розвиток дошкільника, і саме в грі він потребує постійної підтримки з боку дорослого. Та чи завжди ми, педагоги, створюємо необхідні умови для розгортання ігрової діяльності малят? Чи правильно розуміємо свою роль? Що треба зробити для того, аби гра не була лише формальністю, а справляла справді розвивальний вплив, щоб малята мали змогу проявляти в іграх свій творчий потенціал?  

10 грудня 2020  під час   онлайн  зустрічі  з вихователями молодших груп   ЗДО ромірковували   над цими питаннями. З  метою сприяння  підвищенню  професійної   компетентності педагогів  щодо особливостей  організації ігрової діяльності дітей раннього віку, проведено вебінар на тему: «Особливості організації ігрової діяльності дітей раннього віку». Під час  заходу  Брянка Г.М., вихователь ТПШ№5,  поділилась досвідом роботи з колегами щодо організації ігрової діяльності дітей раннього віку .

Підбиваючи підсумки роботи, педагоги дійшли висновку, що, успішний розвиток гри  можливий тільки за умови великої підго­товчої роботи педагога з дітьми. 

 












Презентація тут


Немає коментарів:

Дописати коментар