четвер, 24 грудня 2020 р.

Компетентнісно орієнтовані завдання як засіб формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку

 

Перехід до компетентнісної моделі навчання в умовах сучасної освіти  – завдання актуальне та доволі непросте. Більше дізнатися про компетентнісний підхід як пріоритетний напрям організації освітнього процесу, навчитися спрямовувати власну  педагогічну діяльність у цьому напрямку, ознайомитися з новими методами і техніками роботи, які є найефективнішим для формування ключових компетентностей… Це очікування, які педагоги  закладів  дошкільної освіти означили під час онлайн  вебінару «Компетентнісно  орієнтовані завдання як засіб формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку», який проведено  23 грудня 2020  року на освітній платформі Google Meet. З метою: підвищення компетентності педагогів  щодо конструювання та впровадження компетентнісно орієнтованих завдань в освітній процес закладів дошкільної освіти.

Високий рівень зацікавленості учасників, бажання і здатність навчатися були сприятливими для розширення інформаційного поля з досліджуваного питання. Під час роботи, педагоги переконались у тому,  що такі завдання будуть забезпечувати  дошкільників  не тільки знаннями, а й формувати цілісне уявлення про світ, де важливо вміти застосовувати ті чи інші знання в житті, навчати дитину здобувати їх і, в першу чергу, мотивувати на отримання нових знань.

 Учасникам  вебінару   були надані методичні рекомендації щодо  впровадження компетентнісно  орієнтованих  завдань  в освітній процес   закладів   дошкільної   освіти.

Вебінар пройшов у творчій доброзичливій атмосфері.

Дякую  за  співпрацю. 

МЕТОДИЧНІ  РЕКОМЕНДАЦІЇ:

·       Впроваджувати   компетентісний  підхід   в освітній процес   закладів   дошкільної   освіти  відповідно Базового компоненту дошкільної освіти.

·       При складанні компетентнісно зорієнтованих завдань   використовувати  систему завдань і вправ  з урахуванням   віку,  рівнів розвитку дітей та вимог програми програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

·       Інтегрувати  зміст  кількох взаємопов’язаних питань із різних дидактичних ліній чи освітніх галузей.

·       Вчити дітей знаходити багатоваріативне розв'язання поставлених завдань, активне використання методології ТРВЗ, відкритих запитань.

·       Застосовувати досвід математичної діяльності для розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих задач.

·       Сприяти  усвідомленню  дітьми   дошкільного  віку практичної значущості навчання.








Презентацію переглянути тут

Немає коментарів:

Дописати коментар