Перехід
до компетентнісної моделі навчання в умовах сучасної освіти – завдання актуальне та доволі непросте.
Більше дізнатися про компетентнісний підхід як пріоритетний напрям організації
освітнього процесу, навчитися спрямовувати власну педагогічну діяльність у цьому напрямку,
ознайомитися з новими методами і техніками роботи, які є найефективнішим для
формування ключових компетентностей… Це очікування, які педагоги закладів
дошкільної освіти означили під час онлайн вебінару «Компетентнісно орієнтовані завдання як засіб формування
ключових компетенцій у дітей дошкільного віку», який проведено 23 грудня 2020 року на освітній платформі Google Meet. З метою: підвищення компетентності педагогів щодо конструювання та впровадження
компетентнісно орієнтованих завдань в освітній процес закладів дошкільної
освіти.
Високий
рівень зацікавленості учасників, бажання і здатність навчатися були
сприятливими для розширення інформаційного поля з досліджуваного питання. Під
час роботи, педагоги переконались у тому, що такі завдання будуть
забезпечувати дошкільників не тільки знаннями, а й формувати цілісне
уявлення про світ, де важливо вміти застосовувати ті чи інші знання в житті,
навчати дитину здобувати їх і, в першу чергу, мотивувати на отримання нових
знань.
Учасникам
вебінару були надані методичні рекомендації щодо впровадження компетентнісно
орієнтованих завдань в освітній процес закладів
дошкільної освіти.
Вебінар пройшов у творчій доброзичливій
атмосфері.
Дякую за співпрацю.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ:
· Впроваджувати
компетентісний підхід в освітній процес закладів
дошкільної освіти відповідно Базового компоненту дошкільної
освіти.
· При складанні компетентнісно зорієнтованих завдань використовувати систему завдань і вправ з урахуванням
віку, рівнів розвитку дітей та
вимог програми програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
·
Інтегрувати зміст кількох взаємопов’язаних питань із різних
дидактичних ліній чи освітніх галузей.
· Вчити дітей знаходити багатоваріативне
розв'язання поставлених завдань, активне використання методології ТРВЗ,
відкритих запитань.
· Застосовувати досвід
математичної діяльності для розв’язування навчально-пізнавальних і практично
зорієнтованих задач.
·
Сприяти усвідомленню
дітьми дошкільного віку практичної значущості навчання.
Презентацію переглянути тут
Немає коментарів:
Дописати коментар