Оцінювання
процесу формування основних компетентностей дітей дошкільного віку під час дистанційного навчання для
педагогів дошкільного закладу тема нова і незрозуміла, саме 19 травня 2020 року вихователі-
методисти закладів дошкільної освіти та навчально- виховних комплексів в рамках
дистанційного #04T’mistechko розглянули тему: « Оцінювання ефективності процесу формування основних компетентностей дітей дошкільного віку в
умовах дистанційного навчання».
Вебінар провела:
Оксана Погорелко – методист, Тернопільського комунального
методичного центру
науково-освітніх інновацій та моніторингу.
Питання вебінару:
- якість дошкільної освіти.
- Сутність «портфоліо» в залежності від призначення.
- Формувальне і підсумкове оцінювання.
- Табель успіху , як засіб моніторингу якості дошкільної освіти.
- Обмін досвідом.
Під час
вебінару учасники розглянули питання «якості дошкільної освіти».
Погорелко О. Ю пояснила учасникам вебінару , як
здійснювати формувальне і підсумкове оцінювання під час дистанційного навчання дошкільників.
В умовах дистанційного навчання закладу
дошкільної освіти, методист ТКМЦНОІМ Погорелко О. Ю., запропонувала
вихователям дошкільних закладів застосовувати
метод портфоліо, що використовується в
освітньому процесі для
збору, збереження,
структурування, аналізу інформації.
Завершальне
підсумкове оцінювання дошкільників
старших груп Погорелко О.Ю. порекомендувала педагогам записувати у «Табелях
успіху» за результатами виконаних
дошкільнятами робіт та
спостережень, індивідуальних бесід з дітьми та батьками.
Савчук Н.Б. , вихователь- методист НВК №35,
поділилась з колегами досвідом роботи вихователів їхнього закладу
з теми:
« Оцінювання ефективності процесу формування основних компетентностей дітей дошкільного віку в
умовах дистанційного навчання».
Педагогам запропоновані методичні рекомендації щодо
оцінювання компетентностей дітей дошкільного віку в
умовах дистанційного навчання.
ДЯКУЮ ВСІМ УЧАСНИКАМ
ВЕБІНАРУ.
Немає коментарів:
Дописати коментар