вівторок, 19 травня 2020 р.

« Оцінювання ефективності процесу формування основних компетентностей дітей дошкільного віку в умовах дистанційного навчання».


Оцінювання процесу формування основних компетентностей  дітей дошкільного віку   під час дистанційного навчання   для педагогів  дошкільного  закладу  тема нова і незрозуміла,  саме   19 травня 2020 року вихователі- методисти закладів дошкільної освіти та навчально- виховних комплексів    в рамках  дистанційного #04Tmistechko  розглянули тему: « Оцінювання ефективності процесу формування основних компетентностей  дітей дошкільного віку в умовах дистанційного навчання».
Вебінар провела:
Оксана  Погорелко –  методист, Тернопільського  комунального  
методичного  центру науково-освітніх    інновацій та  моніторингу.
Питання вебінару:
  •      якість дошкільної освіти.
  •         Сутність «портфоліо» в залежності від призначення.
  •      Формувальне і підсумкове оцінювання.
  •      Табель успіху , як засіб моніторингу якості дошкільної освіти.
  •       Обмін досвідом.

Під час вебінару учасники розглянули питання «якості  дошкільної освіти».
Погорелко О. Ю пояснила  учасникам вебінару , як здійснювати формувальне і підсумкове оцінювання під час дистанційного навчання дошкільників.
В  умовах дистанційного навчання закладу дошкільної освіти, методист ТКМЦНОІМ   Погорелко О. Ю., запропонувала  вихователям дошкільних закладів  застосовувати метод портфоліо, що  використовується в  освітньому процесі для   збору,  збереження, структурування, аналізу  інформації.
Завершальне підсумкове оцінювання  дошкільників старших груп Погорелко О.Ю. порекомендувала  педагогам  записувати  у  «Табелях успіху»  за результатами виконаних  дошкільнятами  робіт та спостережень, індивідуальних бесід з дітьми та батьками.
Савчук Н.Б. , вихователь- методист НВК №35, поділилась з колегами  досвідом роботи   вихователів  їхнього закладу   з теми:
« Оцінювання ефективності процесу формування основних компетентностей  дітей дошкільного віку в умовах дистанційного навчання».
  Педагогам запропоновані методичні рекомендації щодо оцінювання  компетентностей  дітей дошкільного віку в умовах дистанційного навчання.
ДЯКУЮ  ВСІМ УЧАСНИКАМ ВЕБІНАРУ.




ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ ТУТ.

Немає коментарів:

Дописати коментар