Що
люблять більше всього на світі діти ? Звичайно гратися. Діти граються удома, в
дитячому садку ,на вулиці, у гостях. Будь-яке захоплююче заняття позначається
для них словом гра. Через гру дитина пізнає навколишню дійсність, свій
внутрішній світ.
Під
час засідання динамічної групи педагогів
закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів 5 грудня
2018р. на базі Тернопільського дошкільного навчального закладу №9 розглядали
тему: «Сенсорно- пізнавальний розвиток
дітей засобами дидактичної гри».
Присутніх
привітала керівник закладу Слонецька Світлана Зенонівна і
запропонувала оглянути виставку з дидактичними іграми та методичним
матеріалом, яку оформив педагогічний колектив .
Погорєлко
О.Ю., методист ТКМЦ розповіла педагогам
про «Дидактичну гру, як засіб сенсорного виховання дітей раннього віку». Тимчій
О.О., вихователь-методист ТДНЗ №9, провела із учасниками засідання шумову казку:
«Як
свинка Пеппа поспішала в дитячий садочок».
Під
час засідання учасники динамічної
групи мали змогу побачити заняття: «Навчання
свинки Пеппи у школі «Маленьких кухарят» із дітьми другої молодшої групи, яке
провела вихователь другої молодшої групи
, Чайка О.О..
На
занятті діти отримали запрошення на Майстер шеф діти. Для того щоб туди
потрапити , їм потрібно пройти школу «Маленьких кухарят» . Разом із дітьми до цієї
школи потрапила і свинка Пеппа, де діти вчили її готувати різні страви і
сервірувати стіл до чаю, щоб вона пройшла кастинг Майстер Шеф. Завдяки дидактичним
іграм та вправам сенсорного виховання, які були проведені під час заняття,
вихователь разом з дітьми добре підготували свинку Пеппу до
кастингу Майстер Шеф.
Після
перегляду заняття,Тимчій О.О., вихователь-методист ТДНЗ №9 провела майстер- клас
для учасників динамічної групи: « Розумні пальчики» (різні техніки
шнурування).
Учасники
заходу обговорили та прийняли методичні рекомендації:
·
Спрямувати роботу педагогів з формування
сенсорних еталонів у дітей відповідно до програми «Українське дошкілля». (Постійно)
·
Реалізувати завдання сенсорного
виховання під час різних видів діяльності дітей.(Постійно)
·
Переорієнтовувати освітній процес з
керівництва діяльністю дітей на взаємодію.(Постійно)
·
Використовувати методи та прийоми
,спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників.(Постійно)
Немає коментарів:
Дописати коментар