Використання
музично-дидактичних ігор в освітньому процесі допомагає якісному вирішенню завдань музичного
виховання дошкільників, комплексно
впливає на них, викликає зорову, слухову і рухову активність, розширюючи
музичне сприйняття в цілому.
30.01.2018 року на
базі ТДНЗ №38 відбулося засідання
референтної групи музичних керівників закладів дошкільної освіти та навчально – виховних комплексів за темою: «Використання
музичних ігор в освітньому процесі».
Метою цього
засідання було: сприяти підвищенню професійної компетентності музичних
керівників щодо використання музичних ігор в освітньому процесі, сприяння
всебічному розвитку здібностей та нахилів дошкільнят через використання
сучасних інформаційно – комунікативних технологій.
Учасники засідання
оглянули виставку музично – дидактичних ігор, які використовуються педагогами
під час музичної діяльності. На виставці також були представлені перкусійні
музичні шумові інструменти, виготовлені педагогами закладу. Було поставлено
багато запитань з використання цих некласичних інструментів у ході проведення різних видів музичної
діяльності. Відповіді надавали музичні керівники закладу
Завідувач ТДНЗ №38 Орляк
О. М. розповіла про колектив закладу та ознайомила присутніх з роботою
музичних керівників Василюк С.М.та
Чихіри Н.Б..
Методист ТКМЦ НОІМ
Погорєлко О.Ю. виступила з
доповіддю «Основні завдання музично –
ігрової діяльності в роботі з вихованцями дошкільного закладу відповідно до
вимог Базового компоненту дошкільної освіти». Вихователь-методист ТДНЗ №38 Турецька
Г.А. провела візуальну лекцію з теми «Музичні ігри як засіб розвитку музичних
здібностей дітей дошкільного віку». Музичний керівник Чихіра Н.Б. розповіла про
засоби формування музично – ритмічних рухів у процесі музичної ігрової
діяльності з дошкільнятами. А Василюк
С.М. акцентувала увагу присутніх на ролі музичного керівника під час проведення
музичної гри.
Гостям було
запропоновано для перегляду та аналізу нетрадиційну музичну розвагу : «Музична
гра в казку завітала» для дітей старшої групи які підготували музичні
керівники Василюк С.М., Чихіра Н.Б.
Різноманітність різних видів діяльності, чотирнадцяти музичних ігор (народної, хороводної, музично
– дидактичної , флеш –гри, імпровізаційної гри, музичної пальчикової гри , гри –привітання), методів та
прийомів, ігрових форм роботи, таночків,
використання мультимедійної системи та цікавий музичний матеріал захопили дітей
старшої групи та гостей під час розігрування казково – ігрового сюжету. В казку
завітали: «Гра -Веселинка», баба Яга, черепаха Тортила. З цими героями дітям було дуже цікаво грати музичні ігри. Надзвичайне
враження на присутніх справив шумовий оркестр у виконанні діток. Діти
озвучували перкусійними музичними інструментами (музику «Ранок» Е. Гріга у звукозапису).
Вихованці були в красивих костюмах.
Дошкільнята в процесі музичної діяльності своїми рухами
та діями передавали ігрові образи, виразно та ритмічно рухались під музику
відповідно до її темпу, характеру, динаміки. Під час виконання танцювальних
рухів у дітей прекрасна постава, пластика. Виконували пісні мелодійно,
ритмічно. Двоє діток співали двоголоссям. Супровід пісень на баяні заслуговує
найвищої оцінки. У дітей сформовані співочі вміння та навички на достатньому
рівні. Упродовж розваги вихованці підтримували один одного , діяли як одне
ціле.
Після перегляду
розваги відбулось обговорення проведеного заходу та дана висока оцінка
діяльності педагогів та дошкільнят.
Вихователем – методистом Турецькою Г.А. проведено майстер – клас
з учасниками референтної групи – озвучення тексту казки перкусійними
музичними інструментами за методикою Карла Орфа. Присутні були у захваті від
цього музичного імпровізаційного ,
творчого процесу.
Учасники позитивно
оцінили роботу музичних керівників та всього педагогічного колективу
дошкільного закладу; побажали успіхів та творчої наснаги. Були вироблені
методичні рекомендації для музичних керівників.
Підсумки засідання
підбила методист ТКМЦ НОІМ Погорєлко О.Ю.
Немає коментарів:
Дописати коментар