Казка – невід’ємна складова народної педагогіки. ― Казка,
гра, фантазія, - пише В.О. Сухомлинський, - животворне джерело
дитячого мислення,
благородних почуттів
і прагнень...Через казкові образи в свідомість дітей входить
слово з його найтоншими відтінками... Під впливом почуттів, що породжені
казковими образами, дитина вчиться мислити словами‖
07 лютого 2018 року у Тернопільському закладі дошкільної освіти №1 відбулося засідання
референтної групи вихователів других молодших груп закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів на тему: «Народна казка як
засіб морального виховання дітей молодшого дошкільного віку».
Метою даного
заходу було: сприяти підвищенню фахового рівня, професійної компетентності
педагогів шляхом використання в
освітньому процесі різних форм роботи з народною казкою як дієвим засобом
морального виховання дітей молодшого
дошкільного віку.
Завідувач
закладу Боднарчук Ж.В. привітала учасників референтної групи, побажала всім учасникам гарного настрою, плідної співпраці.
Методично-теоретичний блок розпочала
методист ТКМЦ
Погорєлко О. Ю., яка
виступила з візуальною лекцією з теми «Теоретичні основи морального
виховання дітей дошкільного віку при вивченні казки».
Вихователь-методист
Рудавська Г.М. провела лекцію на тему«Українська народна казка як засіб
морального виховання дітей дошкільного віку».
Учасники освітнього
процесу закладу дошкільної освіти
№1 для присутніх продемонстрували
«Фестиваль талантів: рукавичка на
новий лад».
В рамках технологічно-практичного блоку, вихователь
Велика Н.Б. провела заняття «Розкажу тобі казку».
Вихователь-методист
Рудавська Г.М. та методист ТКМЦ Погорєлко
О. Ю. з метою актуалізувати знання педагогів з
даної теми провела інтерактивні вправи з учасниками референтної групи: «Казковий
вернісаж», «Продовж відомий вислів», «Моє бачення творчого вихователя». Всі учасники були активні, показали високий професійний рівень,
поділились враженнями та досвідом, отримали масу позитивних емоцій.
Практичний психолог Греняк Н.В. з
педагогами провела вправу «Казка по колу» (з використанням метафоричних карт) та релаксаційну казку «Зірочка».
Підбиваючи підсумки роботи , педагоги відзначили ,що у закладі створено сприятливе середовище для роботи з використання народної казки як засобу морального виховання дітей
молодшого дошкільного віку; панує доброзичливість та взаємоповага.
Немає коментарів:
Дописати коментар