18.11.2015року в приміщенні ТКМЦ був проведений
семінар-практикум для вихователів-методистів ДНЗ м. Тернополя на тему: «Сучасне
заняття через призму дошкільної освіти. Аналіз та самоаналіз».Мета проведеного
заходу:Використання ефективних форм методичної роботи як засобів оптимізації
роботи з педагогічним колективом та формування у педагогів навичок самостійного
аналізу власної педагогічної діяльності.
Формувати практичні навички роботи,прагнення до саморозвитку. Сприяти підвищенню
ефективності методичних форм роботи ДНЗ.
Підготували його та провели методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О.Ю. та
вихователь-методист ТДНЗ №38 Турецька Г.А.Учасникам семінару-практикуму запропонували
для конструктивного діалогу мультимедійну презентацію: «Сучасні підходи до
проведення занять в ДНЗ. Аналіз та самоаналіз» та візуальну лекцію: «Вивчення стану педагогічної
діяльності та процесу розвитку дітей дошкільного віку-важливий напрямок роботи
вихователя-методиста ДНЗ»(з досвіду роботи вихователя-методиста Турецької
Г.А.).Під час проведення практичного блоку ( психолого-педагогічного
тренінгу «Використання інтерактивних
методів освіти в організації занять в сучасному ДНЗ»)- учасники семінару
–практикуму поповнили свої знання про критерії адекватності форм навчання дітей
дошкільнят,закріпили класифікацію видів занять,враховуючи сучасні тенденції та
вимоги до організації освітньої роботи з
дітьми та педагогами. Різноманітні інтерактивні методи роботи з учасники заходу
сприяли активізації діяльності вихователів-методистів,творчому та нетрадиційному вирішенні усіх завдань
семінару-практикуму. Вдалося пробудити пізнавальний інтерес та бажання
удосконалювати свої знання, знання вихователів,використовуючи технологію
«Створення ситуації успіху»,методи творчої діяльності, «мікрофон»,метод
розв’язання проблем і напрацювали методичні рекомендації, які будуть орієнтиром у практичній діяльності
кожного педагога. Усі педагоги –практики дійшли до висновку ,що саме така форма
роботи є найбільш ефективною для підвищення професійного рівня педагогів ДНЗ.
Немає коментарів:
Дописати коментар