четвер, 20 листопада 2025 р.

«Цілющий ліс» як ефективна методика збереження психоемоційного здоров’я дітей .

 

19 листопада 2025 року в закладі дошкільної освіти №29 м. Тернополя відбулося засідання динамічної групи вихователів середніх груп, присвячене темі, яка сьогодні є надзвичайно актуальною: збереження психоемоційного здоров’я дітей через методику «Цілющий ліс».

Захід об’єднав педагогів задля пошуку нових інструментів підтримки дитячої емоційної сфери та створення гармонійного освітнього простору.

Початок зустрічі був по-справжньому теплим. Асоціативна вправа «Мій ліс настрою», проведена консультантом ТКМЦ Погорєлко О.Ю., налаштувала учасників на спокій, ресурсність та взаємопідтримку. Кожен педагог занурився у власний образ «лісу», що символізував стан душі та внутрішню гармонію.

Методично-теоретичний блок був насиченим і змістовним: Мартинюк О.І., вихователь-методист ЗДО №29, представила ідею, структуру та ключові принципи методики, розкривши її значення для розвитку емоційної стійкості дошкільнят.

Ілляшенко М.С., музичний керівник, поділилася практичними прийомами та реальними прикладами впровадження методики у щоденну діяльність закладу.

Педагоги дізналися, як через музику, символи природи, арт-терапевтичні техніки та рух можна допомагати дітям долати напругу, відновлювати емоційний баланс і зміцнювати психічне здоров’я.

Практичний блок, фасилітований Сенчишин О.І., занурив педагогів у різні форми емоційно-підтримувальної роботи.

Учасники не лише відпрацювали техніки, а й переконались: прості, але продумані вправи можуть стати потужним ресурсом для дітей, які потребують емоційної стабільності.

На завершення педагоги взяли участь у рефлексивній вправі «Мій ресурс у лісі», обговорили відчуті емоції, ідеї та власні відкриття.

Педагоги визначили, як саме застосовуватимуть елементи методики у щоденній роботі: під час ранкових зустрічей, хвилинок релаксації, арт-терапевтичних занять, музично-ритмічних розваг та створення спокійних куточків у групі.

Зустріч стала корисним простором для професійного зростання та обміну ідеями. «Цілющий ліс» відкрив педагогам ще більше можливостей для підтримки дитячого психоемоційного благополуччя — а отже, для формування здорової, стійкої та гармонійної особистості.

 





                                       




Немає коментарів:

Дописати коментар