четвер, 30 жовтня 2025 р.

Профмайстерка на тему: «STREAM-майстерня як інструмент розвитку компетентностей дітей дошкільного віку».

 29 жовтня 2025 року в ЗДО №19 м. Тернополя для вихователів середніх груп відбулася профмайстерка на тему: «STREAM-майстерня як інструмент розвитку компетентностей дітей дошкільного віку».

Під час заходу акцентовано увагу на ролі STREAM-освіти у формуванні цілісної особистості дитини, розвитку її пізнавальної активності, дослідницьких та творчих здібностей.

Стоян Н.О., вихователь ЗДО №19, поділилася практичним досвідом упровадження STREAM-проєктів у роботу з дітьми, представила приклади інтегрованих занять і навчальних проєктів, спрямованих на розвиток ключових компетентностей дошкільників.

У межах практичної частини профмайстерки «STREAM-майстерня у дії» учасники мали можливість взяти участь у серії цікавих STREAM-дослідів.

Під час виконання дослідів педагоги ознайомилися з методикою проведення експериментів із дітьми, умовами безпечної організації дослідницької діяльності та способами стимулювання інтересу дошкільників до пізнання навколишнього світу.

Учасники заходу поділилися враженнями, висловили власні ідеї щодо впровадження STREAM-освіти у щоденну діяльність вихователів. Педагогам були надані методичні рекомендації з організації STREAM-середовища у ЗДО, створення міні-лабораторій та використання природних матеріалів у дослідницькій роботі з дітьми.

Також відбулося обговорення труднощів і можливостей впровадження STREAM-освіти в освітній процес закладів дошкільної освіти. Педагоги відзначили потребу у подальшому методичному супроводі, підвищенні кваліфікації та налагодженні постійного обміну досвідом між колегами.

Профмайстерка стала ефективним майданчиком для професійного зростання вихователів, обміну досвідом і практичними напрацюваннями. Учасники отримали нові знання, практичні ідеї щодо організації STREAM-діяльності, усвідомили важливість розвитку дослідницьких, інтелектуальних і творчих компетентностей дітей дошкільного віку засобами інтегрованої освіти.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар