вівторок, 26 серпня 2025 р.

Орієнтири для забезпечення якісної дошкільної освіти в умовах викликів сьогодення у 2025/2026 н.р.

 

26 серпня 2025 року відбулася серпнева методична зустріч вихователів-методистів закладів дошкільної освіти на тему: «Орієнтири для забезпечення якісної дошкільної освіти в умовах викликів сьогодення у 2025/2026 н.р.».

У методично-теоретичному блоці було розглянуто такі питання:

·         нормативно-правове забезпечення діяльності ЗДО у 2025–2026 навчальному році;

·         організація освітнього процесу та створення безпечного освітнього середовища;

·         методичне забезпечення освітньої діяльності;

·         організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;

·         взаємодія та партнерство із сім’єю.

У практичному блоці  учасники працювали у форматі методичного діалогу, де обмінялися досвідом та напрацюваннями.

У  підсумково-рефлексійному блоці  підбито підсумки зустрічі, прийнято методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у новому навчальному році.

Захід пройшов у конструктивній, професійній атмосфері, сприяв єдності підходів до забезпечення якісної дошкільної освіти в умовах сучасних викликів.

Нехай новий 2025-2026 навчальний рік принесе творчі здобутки, професійні успіхи та мир у наші домівки.


Методичні рекомендації:


1. Спрямовувати    освітній процес в ЗДО  відповідно до вимог   оновленого  Базового компонента   дошкільної освіти  та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». 

2.   Забезпечити виконання « Методичних  рекомендацій щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану».

3. Організовувати  освітній процес з урахуванням воєнної ситуації у  населеному пункті (очне, змішане, дистанційне).

4.Враховувати ключові пріоритети змістовного наповнення освітнього процесу у новому 2025-2026 навчальному році.

5.    Здійснювати  планування роботи в ЗДО  відповідно до листа МОНУ «Планування роботи закладу дошкільної освіти  на рік». 

6. Використовувати в роботі з дітьми дошкільного віку освітні програми комплексного і парціального характеру, що мають відповідні грифи МОНУ.

7. Здійснювати наступність  дошкільної  та   початкової освіти  відповідно до  листа  МОНУ № 1/9-249 від 19.04.2018.

                 





Немає коментарів:

Дописати коментар