середа, 14 травня 2025 р.

МЕТОДИЧНИЙ КОНСТРУКТОР ЯК МОДЕЛЬ ПЛАНУВАННЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ З ДОШКІЛЬНИКАМИ.

 14 травня для вихователів закладів дошкільної освіти було проведено онлайн-захід на тему:«Методичний конструктор як модель планування освітньої роботи з дошкільниками».  Під час заходу було розкрито сутність поняття методичного конструктора як ефективної моделі для організації та планування освітньої діяльності в ЗДО. Наголошено, що це інноваційний підхід, який дає змогу педагогам поєднувати творчість, гнучкість і системність в освітньому процесі.

Учасники ознайомилися з ключовими принципами методичного конструктора. Представлено суть блочно-тематичного підходу як структурної основи конструктора. Акцентовано увагу на важливості поєднання педагогічної творчості з чітким, логічним плануванням, а також на необхідності цілісного підходу до розвитку дитини шляхом інтеграції змісту мовленнєвого, пізнавального, соціально-морального, художньо-естетичного, фізичного та інших напрямів.

У практичному блоці «Плануємо грамотно» було продемонстровано приклади планів освітньої діяльності, створених на основі методичного конструктора. Звернуто увагу на можливість розроблення індивідуальних маршрутів розвитку дитини, представлено приклади інтегрованих занять, тематичних тижнів, а також показано зручність використання схем, таблиць, карт і модулів.

Учасники поділилися власним досвідом використання елементів конструктора у своїх закладах, обговорили типові труднощі (зокрема, брак часу на підготовку, потребу адаптації шаблонів до конкретних груп) та успішні рішення (створення колективних банків ідей, застосування цифрових шаблонів, спільне командне планування).

У підсумковій частині заходу відбулася рефлексія. Учасники висловили позитивні враження щодо доцільності та практичної зручності використання методичного конструктора. Відзначено його адаптивність до сучасних викликів освіти, зокрема в умовах воєнного стану.








Немає коментарів:

Дописати коментар