пʼятниця, 8 листопада 2024 р.

Вплив флористики на формування дослідницьких умінь вихованців дошкільних закладів.

 29 жовтня 2024 року  у  КвітоЦентрі проведено профмайстерку  для вихователів- методистів  закладів дошкільної освіти ,яка  була присвячена дослідженню впливу флористики на розвиток дослідницьких умінь у дітей дошкільного віку.  Метою майстерки було продемонструвати значення флористики як інструменту розвитку дослідницьких умінь у дітей, таких як спостереження, аналіз, експериментування та узагальнення. Вихователів ознайомлено із завданнями, зокрема з методами інтеграції флористики в освітній процес та можливістю використання її як засобу для стимулювання дослідницької активності дітей. У цьому блоці розглянуто значення флористики в дошкільній освіті. Було зазначено, що робота з рослинами сприяє розвитку естетичного сприйняття природи та формує відповідальне ставлення до навколишнього середовища.

Вихователів ознайомлено з основними дослідницькими уміннями, а саме:

  • спостереженням (навчання дітей уважно помічати зміни у рослинах та їхньому зростанні),
  • аналізом (уміння порівнювати та визначати різні властивості рослин),
  • експериментуванням (виконання простих дослідів із рослинами),
  • узагальненням (висновки на основі отриманих даних).

Також було детально обговорено, як флористика сприяє розвитку цих умінь через практичну діяльність із рослинами.

 Під час  практичного  блоку   з учасниками  заходу взяли участь у грі  «Садові дослідники», де висаджували цибулини тюльпан та  проводили експерименти з рослинами. Це надало педагогам ідеї для організації подібних занять з дітьми та методичних вказівок для їхньої роботи.
Кожен учасник мав можливість створити власний флористичний проєкт, використовуючи різноманітні рослини та декоративні елементи. Наприкінці відбулася презентація проєктів, де вихователі ділилися своїми ідеями та досвідом. Це обговорення дало змогу побачити різні підходи до роботи з рослинами, які можуть стати прикладом для дитячих проєктів.

На завершення заходу було підбито підсумки. Педагоги відзначили, що флористика має великий потенціал для розвитку дослідницьких умінь у дошкільників. Обговорили виклики, які можуть виникнути під час застосування цієї методики, та запропонували методичні рекомендації щодо її впровадження.

Учасники позитивно оцінили проведення майстерки, відзначивши важливість теми та практичну спрямованість отриманих знань.

 





Немає коментарів:

Дописати коментар