середу, 17 серпня 2022 р.

Основні аспекти організації освітнього процесу в ЗДО у 2022-2023 н.р.

 Традиційно перед початком нового навчального року 17 серпня 2022 р. відбулася  серпнева зустріч педагогічних працівників ЗДО. Освітяни зібралися, аби підбити підсумки роботи за минулий навчальний рік та визначити плани на майбутнє. Окрім звичних методичних посиденьок, цьогоріч зустріч педагогів відбулася також в онлайн форматі.

Учасники  заходу  обговорили питання організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану у 2022/2023 навчальному році, зокрема, окремі аспекти нормативно-правового забезпечення,

      створення безпечних умов та організації освітнього процесу;

      реалізація освітнього процесу в ЗДО у дистанційному форматі;

      організація роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби;

      формування соціально-громадянської компетентності дітей;

      психологічний супровід  учасників освітнього процесу;

      атестація педагогічних кадрів ;

      організація роботи з батьками;

Сучасна дошкільна освіта є важливим етапом для цілісного розвитку дитини.

Отож, з новими знаннями, планами та ідеями впевнено рушаємо у новий навчальний рік!

Тільки вперед - тільки до перемоги!

Методичні рекомендації 

1. Спрямовувати    освітній процес в ЗДО  відповідно до вимог   оновленого  Базового компонента   дошкільної освіти  та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». 

2.   Забезпечити виконання інструктивно-методичних рекомендацій  в закладах  дошкільної освіти у 2022/2023   навчальному році відповідно до  листа  МОНУ  «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році».

3. Організовувати  освітній процес з урахуванням воєнної ситуації у  населеному пункті (очне, змішане, дистанційне).

4.Враховувати ключові пріоритети змістовного наповнення освітнього процесу у новому 2022-2023 навчальному році.

5.    Здійснювати  планування роботи в ЗДО  відповідно до листа МОНУ «Планування роботи закладу дошкільної освіти  на рік». 

6. Використовувати в роботі з дітьми дошкільного віку освітні програми комплексного і парціального характеру, що мають відповідні грифи МОНУ.

7. Здійснювати наступність  дошкільної  та   початкової освіти  відповідно до  листа  МОНУ № 1/9-249 від 19.04.2018. 











Немає коментарів:

Дописати коментар