Ми постійно розказуємо дітям різні оповідки,
казки, придумуємо власні сюжети, описуємо події з життя, подаємо пізнавальну
інформацію... Та чи завжди вихованці слухають нас з інтересом, проникаються
тим, про що ми розповідаємо? Як же стати майстерним оповідачем? Відповідь дає
сторітелінг.
28 квітня 2021 р. на платформі Google Meet відбулося онлайн засідання динамічної групи вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти м. Тернополя з теми «Використання технології
«сторітеллінг» в освітньому процесі з
дошкільниками ». Захід
проходив з метою сприяння підвищення професійної
компетентності педагогів
щодо застосування методу
сторітеллінгу в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Актуальність
проведеного заходу полягала у пошуку
відповіді на питання: як провести заняття , щоб воно було особливим та цікавим?
У ході проведення онлайн засідання педагоги
ознайомились із особливостями та методикою проведення сторітелінгу, одного з найцікавіших
та найпродуктивніших сучасних методів навчання, зупинилися на перевагах сторітелінгу у роботі з
дошкільниками та використанні сторітелінгу як комунікаційного прийому для
розвитку зв’язного мовлення дітей.
Підбиваючи підсумки роботи, учасники висловили думку, що сторітеллінг потрібно використовувати на заняттях в ЗДО , тому що він є хорошим способом мотивації, переконання дітей, який дає змогу надихнути їх на прояв ініціативи в освітньому процесі.
МЕТОДИЧНІ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ:
1.Підвищувати
професійну компетентність педагогів
через оволодіння ефективним методом неформального навчання –
сторітеллінг.
2.Розвивати
у дошкільнят всі сторони усної мови, пізнавальний інтерес, творче та логічне
мислення, соціальні навики за допомогою застосування методу сторітеллінгу.
3.Здійснюйвати
особистісно-орієнтований підхід до навчання та виховання, враховуючи вікові та
індивідуальні особливості кожної дитини під час здійснення освітнього процесу.
4.Використовувати
взаємодію з сім’ями вихованців на основі спільної діяльності діти – батьки –
педагоги із застосуванням методу сторітеллінгу.
5.
Впроваджувати інноваційну педагогічну технологію сторітеллінг у освітній процес дошкільного
закладу.
Презентація тут
Немає коментарів:
Дописати коментар