середа, 28 квітня 2021 р.

Використання технології «сторітеллінг» в освітньому процесі з дошкільниками

Ми постійно розказуємо дітям різні оповідки, казки, придумуємо власні сюжети, опи­суємо події з життя, подаємо пізнавальну інфор­мацію... Та чи завжди вихованці слухають нас з інтересом, проникаються тим, про що ми розпо­відаємо? Як же стати майстерним оповідачем? Відпо­відь дає сторітелінг.

28 квітня 2021 р. на платформі Google Meet  відбулося онлайн засідання  динамічної групи вихователів  середніх груп закладів дошкільної освіти м. Тернополя з теми «Використання технології «сторітеллінг»  в освітньому процесі з дошкільниками ».  Захід проходив  з метою сприяння   підвищення   професійної   компетентності педагогів   щодо  застосування  методу  сторітеллінгу в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Актуальність проведеного  заходу полягала у пошуку відповіді на питання: як провести заняття , щоб воно було  особливим та цікавим?  

У ході проведення онлайн засідання  педагоги ознайомились із особливостями  та методикою  проведення сторітелінгу, одного з найцікавіших та найпродуктивніших сучасних методів навчання, зупинилися на перевагах сторітелінгу у роботі з дошкільниками та використанні сторітелінгу як комунікаційного прийому для розвитку зв’язного мовлення дітей.

Підбиваючи підсумки роботи,  учасники  висловили думку, що  сторітеллінг потрібно використовувати на заняттях в ЗДО , тому що він є хорошим способом мотивації, переконання дітей, який дає змогу надихнути їх на прояв ініціативи в освітньому процесі.

МЕТОДИЧНІ  РЕКОМЕНДАЦІЇ  ДЛЯ  ПЕДАГОГІВ:

1.Підвищувати професійну компетентність педагогів  через оволодіння ефективним методом неформального навчання – сторітеллінг.

 

2.Розвивати у дошкільнят всі сторони усної мови, пізнавальний інтерес, творче та логічне мислення, соціальні навики за допомогою застосування методу сторітеллінгу.

 

3.Здійснюйвати особистісно-орієнтований підхід до навчання та виховання, враховуючи вікові та індивідуальні особливості кожної дитини під час здійснення освітнього процесу.

 

4.Використовувати взаємодію з сім’ями вихованців на основі спільної діяльності діти – батьки – педагоги із застосуванням  методу  сторітеллінгу.

 

5. Впроваджувати інноваційну педагогічну технологію сторітеллінг  у освітній процес  дошкільного  закладу. 

 









Презентація  тут

Немає коментарів:

Дописати коментар