пʼятниця, 16 квітня 2021 р.

Навчання елементів грамоти – важливий аспект мовленнєвої готовності дітей до школи

 Одним із важливих напрямів роботи вихователя закладу дошкільної освіти є навчання дітей грамоти. Актуальність цієї проблеми  визначається сучасними вимогами до мовленнєвого розвитку дітей, оволодіння ними рідною мовою як засобом спілкування.

 14 квітня  2021 року на освітній платформі Google Meet з метою: сприяння  підвищення фахового рівня,    професійної   компетентності педагогів  щодо навчання елементів грамоти, як важливого  аспекту  мовленнєвої готовності дітей до школи, проведено онлайн засідання  за темою «Навчання елементів грамоти – важливий аспект мовленнєвої готовності дітей до школи » .

  До участі у онлайновому занятті були запрошені  вихователі   старших груп  закладів  дошкільної освіти.

Учасниками заходу розглядалися питання щодо методики навчання елементів грамоти в старшій групі: ознайомлення з реченням, ознайомлення зі складовою структурою слова;навчання звуковому аналізу та характеристикою звуків ,  педагоги   поділились  досвідом   щодо особливостей   використання мовленнєвих   ігор  в освітньому процесі ЗДО .

У своїх коментарях  педагоги  зупинилися на доцільності  використання дидактичних ігор для  навчання дітей дошкільного віку елементів грамоти .  Учасники  онлайн  заходу  обмінялися досвідом роботи з даного питання.

Під час обговорення  проблеми, присутні, надали позитивну оцінку проведеному заходу, який сприяв фаховому зростанню педагогів.

Учасникам  заходу  були надані методичні рекомендації щодо  навчання  елементів грамоти дітей дошкільного віку.

Методичні рекомендації:

1.              Спрямовувати   роботу педагогів щодо  навчання елементів грамоти  відповідно вимог  програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». (Постійно). 

2.              Навчати  дітей  грамоти, слідуючи універсальному дидактичному принципу «від простого до складного». (Постійно). 

3.              На початковому етапі навчання застосовувати звуковий синтетичний метод, за яким від звука йдуть до складів, від складів до слів, потім - до речень.

4.             Навчаючи дітей грамоти ,  використовувати ігри, ігрові вправи, ігрові ситуації - «запрошувати» казкових персонажів тощо. (Постійно). 

Плануючи роботу на заняття з навчання грамоти, враховувати рівень підготовленості і реальні можливості як усіх дітей, так і кожної дитини окремо. (Постійно). 



Презентація  тут

Немає коментарів:

Дописати коментар