Дидактичні
ігри є найбільш оптимальним засобом формування сенсорної компетентності дітей
раннього та молодшого дошкільного віку. Тому вихователю важливо ефективно організовувати
освітній процес з малечею.
8 квітня 2021 року на освітній платформі Google Meet з
метою: сприяння підвищення фахового рівня, професійної компетентності педагогів щодо формування сенсорних еталонів у дітей
раннього віку засобами дидактичних ігор, проведено
онлайн засідання за темою «Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку засобами дидактичних ігор» .
До участі у онлайновому занятті були запрошені
вихователі молодших груп закладів
дошкільної освіти.
Учасниками заходу розглядалися
питання щодо, методичних
аспектів ознайомлення дітей раннього віку з сенсорними
еталонами,
використання дидактичних ігор як засобу сенсорно-пізнавального розвитку
дітей, особливостей створення навчально- ігрових посібників, взаємодії з батьками вихованців щодо сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, розглянули добірку розвивальних ігор за методикою Марії Монтессорі щодо проведення сенсорних ігор
для дошкільників.
У своїх коментарях педагоги
зупинилися на доцільності використання дидактичного матеріалу з
метою закріплення,
узагальнення і збагачення пізнавального досвіду дошкільників, обмінялися досвідом роботи з даного питання.
Під час обговорення проблеми, присутні, надали позитивну оцінку
проведеному заходу, який сприяв фаховому зростанню педагогів.
Учасникам
заходу були надані методичні
рекомендації щодо формування сенсорних еталонів
у дітей раннього віку засобами дидактичних ігор.
Методичні рекомендації:
1.
Спрямовувати роботу
педагогів з формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку відповідно до
вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
(Постійно).
2. Реалізовувати завдання сенсорного виховання під час різних
видів діяльності дітей. (Постійно).
3.
Створити
предметне середовище, яке б спонукало дітей до гри. (Постійно)
4. Переорієнтовувати освітній процес з керівництва
діяльністю дітей на взаємодію. (Постійно).
5. Використовувати дидактичні ігри та вправи з метою закріплення,
узагальнення і збагачення пізнавального досвіду дошкільників. (Постійно).
6. Вихователям перших молодших груп
розробити картотеку сенсорних
ігор до 01.09.2021.
Презентація тут
Немає коментарів:
Дописати коментар