Космос ... Далеко не кожен дорослий розуміє всю суть цього складного
поняття. А як пояснити маленькій дитині, дошкільнику, що таке космос? Для дітей
не існує нічого, крім того, що їх оточує. Тому зрозуміти, що десь над
нами є планети, що за блакитним небом ховається ще щось, дуже важко. Але
можливо, якщо робити все продумано і правильно. Незалежно
від того, батько ви маленького чомучки або вихователь закладу дошкільної
освіти, вам необхідно бути готовим відповідати на всі запитання допитливих
малюків.
« Формування у дошкільників уявлень про Космос» таку тему
розглядали вихователі
середніх груп на засіданні
динамічної групи , яка відбулася в ТЗДО №12. Учасники
засідання ознайомилися з виставкою методичної і наукової літератури,
розглянули творчі роботи вихователів і батьків вихованців закладу. Мали змогу
зробити фотознімки у космічній фотозоні.
Методично-теоретичний блок
розпочала Погорєлко О.Ю. , методист ТКМЦНОІМ. Під
час візуальної лекції «Формування знань дітей
про природу Космосу» вихователі ознайомилися з завданнями Базового компонента
дошкільної освіти за освітньою
лінією «Дитина
у природному довкіллі» та показниками компетентності дошкільника
за програмою розвитку дитини дошкільного віку « Українське дошкілля »
Експрес-
інформацію «Що і коли
розповісти дітям про космос і планети?»
презентувала вихователь- методист ТЗДО №12 Мельниченко Н.Б.
Під час практичного
блоку дорослі не тільки спостерігали за діяльністю дітей, а ця діяльність була
партнерська. Вихователі разом з
дошкільнятами середньої групи №1 на космічний ракетах відправилися у інтелектуально - ігрову
мандрівку з елементами
театралізації, пошуку і відкриття
та з цікавим космічним сюжетом. А
керувала мандрівкою вихователь Дорош
Оксана Іванівна. Учасникам засідання сподобалося працювати
разом з дошкільнятами, вони були активними учасниками, сміялися, гралися і подорожували, слухали і висловлювали свої думки.
Під час проведення « Астрономічної квест-
мандрівки космічними просторами»
учасники ділилися своїми напрацюваннями з формування
знань дітей про природу Космосу, активно
відповідали на запитання ведучих і проходили всі етапи квест- подорожі.
З
досвіду та практики можемо робити висновки, що
дітям насправді подобається вивчати та
досліджувати природу Космосу.
Тому що із раннього дитинства , малюк починає
цікавитися загадковим світом навколоземного простору, таємницями безмежного
Космосу. Підростаючи, дитина все більше захоплюється можливістю пізнання й
дослідження Всесвіту силами дорослого. Задоволення цієї потреби стимулює в нас
інтелектуальну активність, пошукову діяльність особистості.
Немає коментарів:
Дописати коментар