Важливий аспект освітньої роботи педагогів закладів
дошкільної освіти — сформувати в дошкільників навичку навчатися самостійно.
Відомо, що дитина краще пізнає навколишній світ, якщо сама долучається
до практичної діяльності. Одним з перспективних методів , які срияють вирішенню даної проблеми є лепбук.
30
жовтня 2019року на базі ТЗДО №30 було проведено засідання інтерактивної
школи сучасного вихователя на тему: «Лепбук -
результативний спосіб
систематизації знань і умінь дітей». У засіданні прийняли участь
вихователі – методисти дошкільних навчальних закладів м. Тернополя.
Методично- теоретичний блок розпочала методист ТКМЦ Погорєлко О.Ю., яка
ознайомила учасників засідання з різними
технологіями « арт, буків» та технологією
створення лепбуків.
Вихователь-методист
ТДНЗ №30 Мацапей В.С. виступила перед колегами з доповіддю на тему: «Лепбук як
дослідницький проект дошкільника». Та поділилася досвідом щодо впровадження інших інноваційних
технологій: мнемотехніка, коректурні таблиці, пошуково-дослідницька діяльність,
блоки Дьєнеша.
В
ході практичного блоку вихователям – методистам було запропоновано пройти тест
на готовність до інноваційної діяльності.
Під
час ділової гри «Кожній освітній лінії – своя інновація», педагоги мали можливість обрати інноваційні
методики, які підходять до заданої освітньої лінії та обґрунтувати доцільність
її застосування у роботі з дітьми дошкільного віку.
Як спроектувати
дидактичний посібник педагоги навчилися у
«творчій майстерні». У ході роботи були обговорені і уточнені всі нюанси
і вимоги до виготовлення. Учасники засідання
мали можливість самостійно створити лепбуки, продумати їх наповнення та
презентувати колегам. Творча
атмосфера сприяла бажанню запровадити цей метод в своїй педагогічній
діяльності.
У своїх виступах
педагоги зазначили, що в результаті
роботи з лепбуками в дошкільників розвиваються універсальні вміння: планувати
майбутню діяльність, домовлятися із однолітками, розподіляти обов’язки, шукати
потрібну інформацію, приймати власні рішення, спиратися на власні знання і
вміння, використовувати усне мовлення, висловлювати своє бажання.
Після
плідної розумової діяльності практичний психолог ТДНЗ №30 Томашева О.В. провела
з педагогами релаксаційну вправу
«Трояндовий кущ». ». Вправа була проведена з метафоричними картками.
Було цікаво і пізнавально.
Педагоги ЗДО№
30 підготували виставку «Лепбук – це цікаво!»
У
підсумково-рефлексійному блоці методист ТКМЦ Погорєлко О.Ю. підвела підсумки засідання та
надала колегам методичні рекомендації щодо використання технології «лепбук» в
освітньому процесі закладу дошкільної освіти .
Методичний захід пройшов у дружній і творчій
атмосфері.
Немає коментарів:
Дописати коментар