Кооперуватися в рамках освітнього
процесу – означає працювати разом, об'єднуючи свої зусилля для вирішення
загального завдання, при цьому кожен виконує свою конкретну частину роботи.
Згодом, учні повинні обмінятися отриманими знаннями. Суть даного методу: «Кожен
досягає своїх навчальних цілей лише в тому випадку, якщо інші члени групи
досягають своїх».
Сьогодні в науковій літературі описано
багато видів технологій кооперативного навчання (дослідники нараховують більше
ніж 50), найбільш відомі з них такі:
«Навчаємося разом» (Learning Together) Роджера і Девіда Джонсонів;
навчання в команді (Student Team Learning);
кооперативного навчання Елліота Аронсона «Пилка» (Jigsaw);
технології «Пилка – 2», розроблена Р. Славіним.
10 квітня 2019 року на базі ТСПІМ
відбувся тренінг «Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок дітей
дошкільного і молодшого шкільного віку», учасниками якого
були вчителі початкових класів і вихователі закладів дошкільної
освіти.
Тренінг розширив представлення педагогів
про кооперативне навчання, принципи, методи цієї технології. Протягом заняття
учасники відпрацьовували основні фази кооперативного навчання, працюючи
індивідуально, в парах та в групі, як це передбачає методика.
Дуже цікавим і корисним для педагогів
було ознайомлення з досвідом впровадження кооперативного навчання вчителя 1-ого
класу ТСПІМ Червонецької Г.І., а також – з австрійською
методикою кооперативного навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар