Для реалізації завдань, окреслених у Базовому компоненті дошкільної освіти
й чинних програмах, вихователі ЗДО№29 широко використовують інноваційні технології,
цікаві нетрадиційні методики, адаптовані до використання в роботі з дітьми
дошкільного віку. Усі ці методики ґрунтуються на використанні специфічного
дидактичного матеріалу й авторських розвивальних ігор З. Дьєнеша та Дж. Кюізенера . Зазначені технології підвищують
результативність освітньо-виховного процесу, підходять для роботи з дітьми
впродовж дошкільного дитинства, зорієнтовані на індивідуальний підхід до дитини
й забезпечують реалізацію освітніх завдань відповідно до вимог Державного стандарту.
15 березня 2018 р в ЗДО № 29 відбулося засідання референтних груп
вихователів старших груп закладів
дошкільної освіти та навчально-виховних
комплексів
м.Тернополя з теми «Використання
авторських математичних ігор З. Дьєнеша та Дж. Кюізенера у роботі з
дошкільниками».
На засіданні методист ТКМЦ Погорєлко О.Ю. звернула увагу учасників МО на важливість підвищення
професійної компетенції педагогів
щодо організацію різноманітних
дидактичних занять логіко-математичного спрямування, що забезпечують мотивацію
дітей до пізнання, спрямовують їхні розумові зусилля, стимулюють розвиток
психічних процесів, на правильність
добору дидактичного матеріалу, спеціальних розвивальних ігор, що передбачають
практичну дію з кольоровими паличками Дж. Кюізенера
та логічними блоками З.Дьєнеша.
Наступним кроком
була відеопрезентація «Використання
авторських математичних ігор З. Дьенеша
і Дж.Кюізенера у роботі з дошкільниками»
Вихователь-методист закладу дошкільної освіти №29 Мартинюк
О.Р на інформаційному прес – центрі розповіла
про вплив дидактичних ігор та вправ,
завдань на формування у дітей операцій логічного та дивергентного мислення,
використовуючи у практичній діяльності кольорові палички Д.Кюізенера та логічні
блоки З.Дьєнеша, познайомила присутніх з інноваціями у дошкільному
закладі
та провела інтелектуальну розминку «Виклади
фігуру тваринки ». Це
дало змогу вихователям самостійно
повправлятись у роботі з паличкамит Кюізенера.
Під час практичного блоку, вихователь старшої групи Гавриляк Т.М., спеціаліст І категорії провела
заняття на тему: « Врятуємо віртуальне місто «
Кольорова Матриця».
Мета
заняття: сприяти підвищенню
професійної компетентності
педагогів щодо використання
авторських математичних ігор З. Дьєнеша та Дж.
Кюізенера у роботі з дошкільниками в освітньому процесі. Продовжувати вчити дітей оперувати
цифрами,закріпити назви сенсорних еталонів: кольорів, форм,
величин, знання про геометричні
фігури. Закріпити поняття “число”, “цифра”.
Лічити в межах десяти, визначати
кількісний склад числа в межах десяти, складати число з двох менших.
Під час обговорення присутні
відмітили творчий та креативний підхід до організації, оформлення та
проведення заняття, схвалили роботу
вихователів данної групи та колективу в цілому.
Під керівництвом методиста Погорєлко О.Ю. вихователі обговорили та
виробили рекомендації засідання референтних
груп вихователів старших
груп.
Методичні рекомендації :
1. Спрямовувати роботу з
логіко –математичного розвитку відповідно до вимог
програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».(Постійно).
2) Формувати
сенсорно-пізнавальну, математичну та логічну компетентності шляхом:
• застосування
дидактичних ігор та вправ, завдань на формування у дітей операцій логічного та
дивергентного мислення, використовуючи у практичній діяльності кольорові
палички Кюїзенера та логічні блоки Дьєнеша; (Постійно).
• організації
різноманітних дидактичних занять логіко-математичного спрямування, що забезпечують
мотивацію дітей до пізнання, спрямовують їхні розумові зусилля, стимулюють розвиток
психічних процесів; (Постійно).
• добору дидактичного
матеріалу, спеціальних розвивальних
ігор, що передбачають практичну дію з кольоровими паличками
Кюїзенера та логічними блоками Дьєнеша. (Постійно).
3) Використовувати
індивідуально – диференційований підхід, як основу для формування змістового,
дійового компонента логіко – математичного розвитку дошкільнят. (Постійно).
4) Проводити
просвітницьку роботу з батьками для ознайомлення із сучасними перспективними інноваційними технологіями. (Постійно).
Немає коментарів:
Дописати коментар