27 квітня 2017 року в ТДНЗ №13
відбулося методичне об’єднання вихователів середніх груп
ДНЗ на тему:"Дитина в сенсорно-пізнавальному
просторі".
Метою заходу було : сприяти підвищенню фахового рівня,
професійної компетентності педагогів з питання
реалізації завдань освітньої
лінії "Дитина в
сенсорно-пізнавальному просторі".БКДО;
вміння працювати в команді, аргументовано відстоювати
свою точку зору.
Учасників засідання привітала завідувач ТДНЗ №13
Н.Б.Ломницька , Погорєлко Оксана Юріївна – методист Тернопільського
комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу
ознайомила з планом проведення засідання та виступила перед педагогами з
візуальною лекцією :«Розвиток
сенсорно-пізнавальних здібностей дітей
засобами дидактичних ігор та творчих
завдань». Методично-теоретичний
блок продовжила вихователь-методист ТДНЗ №13 Шлийка О.О.,із слайд-презентацією
«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі: вимоги
сучасності». Сьогодні під новим у педагогіці слід розуміти не лише
ідеї, методи, технології, які ще не використовувалися, алей весь комплекс
елементів у тім числі й окремі елементи навчально-виховного процесу, які несуть
у собі прогресивні засади, дозволяють ефективніше вирішувати комплексне завдання
розвитку й саморозвитку творчої особистості.
Інноваційність необхідно розглядати не тільки як налаштованість на сприйняття, продукування і застосування нового, а насамперед як відкритість та демократичність освітньої системи.
Інноваційність необхідно розглядати не тільки як налаштованість на сприйняття, продукування і застосування нового, а насамперед як відкритість та демократичність освітньої системи.
У практичному блоці учасникам було запропоновано
перегляд комплексного заняття «Кольорові
пригоди малюків», метою якого було формувати компетентність дітей про кольоротерапію, бажання
спілкуватися з довкіллям. Сприяти гарному настрою,
творчому розвитку, гармонізації вражень від перебування в кольоровому соціумі.
Спонукати до
висловлювання своїх вражень,
творчої активності. Використовувати у роботі інноваційну техніку
малювання свічкою(«сліпе» малювання). Виховувати у дітей самостійність, креативність,
спостережливість, бажання творити добрі справи, любов і бережливе ставлення до
природи.
Діти проявляли свої творчі
здібності в сенсорно-пізнавальному
просторі, вміло
справились із поставленими завданнями, перевтілившись
у чарівників, навчившись
дослідним шляхом одержувати нові
кольори. Вихованці закладу подарували
позитивні емоції та враження
Створити позитивну атмосферу групової
взаємодії допомогла гра «Шість капелюхів», яку провели методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О. Ю. і методист
ДНЗ Шлийка О.О. Усі учасники методичного
об’єднання з цікавістю залучились до
дискусії – гри «Шість капелюхів», в
основі «шести капелюхів» лежить ідея паралельного
мислення. Метод шести капелюхів - це
простий і практичний спосіб розділення процесу мислення на шість різних
режимів, кожен з яких представлений метафоричним капелюхом певного кольору
Під керівництвом Погорєлко
О.Ю. вихователі обговорили та виробили рекомендації методичного об’єднання для
вихователів середніх груп.
Вихователі збагатили свої знання з даного питання,
обмінялись досвідом роботи з колегами.
Немає коментарів:
Дописати коментар