середу, 10 травня 2017 р.

ДО УВАГИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДНЗ  ТА НВК.

                    Для  вихователів перших  молодших груп.
1.Розвиток мовленнєвої активності дітей раннього віку шляхом застосування різних видів театру.
   3.  Казка як засіб формування математичних уявлень дітей раннього віку.
4. Розвиток образотворчої діяльності дітей раннього віку.
5.Розвиток мовлення дітей раннього віку як засіб пізнання навколишнього світу.
Ваша тема.
                          Для  вихователів  других  молодших груп.


1.. Формування мовленнєвої компетентності дітей    молодшого дошкільного віку засобами художнього слова.
2.Іноваційний підхід до організації ігрової діяльності дітей молодшого дошкільного віку.
   3.Сенсорно-мовленнєвий розвиток дитини  раннього віку засобами  дидактичної  гри.
4.Інтелектуально – творчі ігри для розвитку дітей молодшого дошкільного віку.
5. Формування мовленнєвої компетентності дітей молодшого дошкільного віку засобами  народознавства.
Ваша тема:
                             Для   вихователів середніх  груп.
1.Використання мнемотехніки у розвитку зв'язного мовлення дітей  дошкільного віку.
2.«Подих природи».Використання цілеспрямованої системи спостережень, дослідів в природі,екологічнихігор,розваг та засобу формування у дітей  еколого-зберігальної поведінки, любові до природи.
3 «Використання інноваційних технологій навчання в пізнавальному розвитку дітей дошкільного  віку».
4.«Уроки доброти».Розв’язування проблемних ситуацій, творчі завдання ,етичні оповідання, ігри-мініатюри з дітьми п’ятого року життя.
5. «Малюки-співрозмовники».Створення умов для мовленнєвого розитку дитини п’ятого року життя.
6.Формування  знань про  природу  космосу.
Ваша тема.
                                 Для  вихователів  старших  груп.
1.Використання інноваційних технологій у роботі з дітьми старшого дошкільного віку  у підготовці дітей до школи.
2. Використання авторських математичних ігор З. Дьєнеша та Д. Кюїзенара у роботі з дошкільниками.
3.Правове виховання: усвідомлення своїх прав,свобод і обов’зків.
4. Пластилінографія, як новий вид дитячої творчості.
5.Організація роботи з  навчання дошкільників розповідання  засобами  ілюстрації.
Ваша тема.

Для музичних керівників

1.Використання українського народного фольклору, як засобу патріотичного   виховання в процесі музичної діяльності.
 2.Розвиток вокальних здібностей дошкільників засобами пісенної творчості.
  3. Використання інноваційних підходів під час організації та проведення  музичних занять.
  4.Використання музичних ігор у навчально-виховному процесі.
5. Розвиток творчих здібностей дошкільників в процесі роботи з казкою на     музичних заняттях, святах та розвагах.
Ваша тема.
           
Діагностична  картка
методичних  запитів  інструкторів  з фізкультури .

1.Особливості організації  різних  видів  занять з фізкультури для дітей дошкільного  віку.
 2. Використання нестандартного обладнання під час фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку.
3.Використання засобів народної педагогіки у фізичному вихованні  дошкільників.
4.Спортивні ігри у системі фізичного виховання дошкільників.
5.Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ.
Ваша тема.
Діагностична  картка
методичних запитів  методиста ДНЗ
1.Роль вихователя-методиста в організації роботи ДНЗ з громадянсько-патріотичного виховання.
2. Самостійна діяльність дошкільників як основа пізнання цілісності навколишнього світу.
3.Формуваня креативного мислення дітей засобами нетрадиційних технік зображувальної діяльності.
4. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників  засобами ілюстративного матеріалу.
5.Використання інноваційних технологій навчання в пізнавальному розвитку дітей дошкільного віку.
Ваша тема.


Немає коментарів:

Дописати коментар