Світ гри пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та
самовираження і для дитини, і для дорослого. Саме під час гри дитина вчиться
розуміти навколишнє середовище, опановує різні аспекти спілкування, має змогу
на практиці застосувати свої знання та здобувати такий необхідний для неї досвід.
А дорослий граючи з дитиною, стає ближчим до неї, вчиться розуміти її та ефективно з нею взаємодіяти.
Під час засідання динамічної
групи педагогів закладів дошкільної освіти та навчально-виховних
комплексів 29 березня 2019 р. на базі Тернопільського навчально-виховного
комплексу №28 розглядали тему: «Сенсорно-
пізнавальний розвиток дітей засобами дидактичної гри».
Присутніх привітала і запропонувала оглянути виставку
дидактичного матеріалу та обладнання, яку оформили педагоги
закладу Ваврик Г.Г. -
вихователь-методист.
Погорєлко О.Ю., методист ТКМЦ провела
з педагогами
тест для самодіагностики з теми «Сенсорне виховання дітей у дошкільному
навчальному закладі». Ваврик Г.Г. розповіла про сенсорний розвиток вихованців
закладу, зауважила, що умовою ефективного розвитку дошкільників є наявність
предметно - ігрового розвивального середовища, що забезпечувало б потреби
кожної дитини. Педагоги переглянули відеоматеріал практичної роботи з
вихованцями.
Під
час засідання учасники динамічної групи подивились організоване
дійство: «В цирк мерщій – там чудеса, лине сміх під небеса» з дітьми другої
молодшої групи, яке підготували і провели вихователі: Стецюк І.П., Лукащук
О.Д., музичний керівник Юган С.М., яке було насиченим різними видами
діяльності.
Гостей зустрічав
конферансьє, який бажав їм приємного відпочинку і вихованці старшої групи з
піснею про цирк. Дошкільники від
веселого Клоуна отримували різні завдання(дидактичні ігри та вправи), щоб
допомогти артистам цирку виступити на арені , так як у них переплутались,
погубились речі, предмети, з якими вони виступають. Діти із задоволенням
справлялись із завданням, їх оплесками підтримували «глядачі».
Після переглянутого, Ваврик
Г.Г., вихователь-методист
провела творчу лабораторію «Фігури оживають - пальчики розвивають» для
учасників динамічної групи (творча робота з конструкторами «геоборд» та
«брістл», квадратом Воскобовича).
Релакс-паузу із
використанням ароматерапії та мандолотерапії запропонувала учасникам засідання практичний
психолог закладу Лесів В.С., також нею
була проведена медитивна вправа «Аромат орхідеї».
Учасники заходу
обговорили та прийняли методичні рекомендації:
· Спрямувати роботу
педагогів з формування сенсорних еталонів у дітей молодшого віку відповідно до
програми розвитку дитини «Українське дошкілля». (Постійно)
· Реалізувати завдання
сенсорного виховання під час різних видів діяльності дітей.(Постійно)
· Переорієнтовувати
освітній процес з керівництва діяльністю дітей на взаємодію.(Постійно)
· Використовувати методи
та прийоми ,спрямовані на підвищення пізнавальної активності
дошкільників.(Постійно)
Немає коментарів:
Дописати коментар