понеділок, 22 квітня 2019 р.

Сенсорно- пізнавальний розвиток дітей засобами дидактичної гри.


Світ гри пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та самовираження і для дитини, і для дорослого. Саме під час гри дитина вчиться розуміти навколишнє середовище, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці застосувати свої знання та здобувати такий необхідний для неї досвід. А дорослий граючи з дитиною, стає ближчим до неї, вчиться розуміти її  та ефективно з нею взаємодіяти.
         Під час засідання динамічної групи педагогів  закладів дошкільної освіти та навчально-виховних комплексів 29 березня 2019 р. на базі Тернопільського навчально-виховного комплексу №28 розглядали тему:  «Сенсорно- пізнавальний розвиток  дітей засобами дидактичної гри».
          Присутніх привітала і запропонувала  оглянути  виставку  дидактичного  матеріалу та обладнання, яку оформили педагоги закладу  Ваврик Г.Г. - вихователь-методист.
          Погорєлко О.Ю., методист ТКМЦ провела  з  педагогами  тест для самодіагностики з теми «Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі». Ваврик Г.Г. розповіла про сенсорний розвиток вихованців закладу, зауважила, що умовою ефективного розвитку дошкільників є наявність предметно - ігрового розвивального середовища, що забезпечувало б потреби кожної дитини. Педагоги переглянули відеоматеріал практичної роботи з вихованцями.
          Під час  засідання учасники динамічної групи подивились організоване дійство: «В цирк мерщій – там чудеса, лине сміх під небеса» з дітьми другої молодшої групи, яке підготували і провели вихователі: Стецюк І.П., Лукащук О.Д., музичний керівник  Юган  С.М., яке було насиченим різними видами діяльності.
          Гостей зустрічав конферансьє, який бажав їм приємного відпочинку і вихованці старшої групи з піснею про цирк.  Дошкільники від веселого Клоуна отримували різні завдання(дидактичні ігри та вправи), щоб допомогти артистам цирку виступити на арені , так як у них переплутались, погубились речі, предмети, з якими вони виступають. Діти із задоволенням справлялись із завданням, їх оплесками підтримували «глядачі».
           Після переглянутого, Ваврик Г.Г., вихователь-методист
провела творчу лабораторію «Фігури оживають - пальчики розвивають»  для учасників динамічної групи (творча робота з конструкторами «геоборд» та «брістл», квадратом Воскобовича).
             Релакс-паузу із використанням ароматерапії  та мандолотерапії  запропонувала учасникам засідання практичний психолог закладу Лесів В.С., також  нею була проведена медитивна вправа «Аромат орхідеї».

Учасники заходу обговорили та прийняли методичні рекомендації:
·        Спрямувати роботу педагогів з формування сенсорних еталонів у дітей молодшого віку відповідно до програми розвитку дитини «Українське дошкілля». (Постійно)
·        Реалізувати завдання сенсорного виховання під час різних видів діяльності дітей.(Постійно)
·        Переорієнтовувати освітній процес з керівництва діяльністю дітей на взаємодію.(Постійно)
·        Використовувати методи та прийоми ,спрямовані на підвищення пізнавальної активності дошкільників.(Постійно)



















Немає коментарів:

Дописати коментар