пʼятницю, 16 листопада 2018 р.

Казкотерапія як здоров’язберігальна технологія в освітньому процесі




Казка - це один з небагатьох засобів, який допомагає об’єднати дорослого та дитину, дає їм змогу зрозуміти одне одного; стає добрим другом-посередником.
Відтак казкотерапія - це терапія за допомогою казки та казкового середовища( творення казки, слухання, розігрування), яка успішно  використовується в роботі і з дітьми, і з дорослими.
Під час засідання  проблемного столу  31 жовтня 2018р. на базі Тернопільського дошкільного навчального закладу №27 вихователі закладів дошкільної освіти та вчителі початкових класів  розглядали тему: «Казкотерапія як здоров’язберігальна технологія в освітньому процесі».
Присутніх привітала керівник закладу Паращук Оксана Іванівна. Педагогічний колектив оформив виставку матеріалів для використання у «Кімнаті казок».
Погорєлко О.Ю., Гордіюк Н.М., методисти ТКМЦ розкрили тему «Казкотерапія – шлях до пізнання» .
Філь Тетяна Володимирівна, вихователь-методист ТДНЗ №27, поділилася досвідом роботи педагогічного колективу «Особливості психолого-педагогічного використання казок у практичній діяльності».
Мельник Оксана Олександрівна, вихователь ТДНЗ №27, представила практичну роботу за концептуальною картою «Казка».
Матулка Ольга Василівна, вчитель-дефектолог ТДНЗ №27, розкрила тему «Казкотерапія в процесі корекційної роботи з дітьми, які мають порушення зору» та провела з присутніми корекційні вправи.
Ділай Юлія Омелянівна, практичний психолог, та Філь Тетяна Володимирівна, вихователь-методист, підготували та провели із учасниками засідання практичне заняття «Створення терапевтичної казки».
Свідоме залучення вихователів ЗДО та вчителів початкових класів ЗЗСО до спільної роботи із використання здоров′язберігальних технологій дає змогу значно оптимізувати її результат. Саме такий вид роботи сприяє наступності між дошкільною та початковими ланками освіти, допомагає навчитися правильно працювати з дітьми, сприяти їм у соціалізації і виховувати гармонійну особистість.
Учасники заходу обговорили та прийняли методичні рекомендації:
-  Формувати ключові компетентності  у дошкільників та молодших школярів, використовуючи під час освітньої діяльності в ЗДО та НУШ цікаву й ефективну здоровʹязберігаючу технологію – казкотерапію.
-  Використовувати здоровʹязберігаючі технології, які не викликають у субʹєктів освіти специфічних захворювань: неврозів, дидактогенії, вигорання особистості педагога.
-  Складати казку для казкотерапії для кожної дитини окремо, з урахуванням її особливостей .















Немає коментарів:

Дописати коментар