Як можна по-новому, цікаво й ефективно проводити
заняття з фізичної культури для дошкільнят, поклавши в основу цілковито
відмінні від традиційних методичні підходи? Відповідь на це питання мали змогу
дізнатися інструктори з фізкультури, побувавши 25 жовтня 2018 року в закладі
дошкільної освіти №2 нашого міста. Засідання динамічної групи розпочалося
привітальним словом завідувача, Безкоровайної Надії Іванівни. Погорєлко О.Ю., методист ТКМЦ, познайомила
присутніх з темою заходу «Шляхи оптимізації сучасного заняття з фізкультури» та побажала приємних вражень від «Незабутньої
подорожі» та виступила з візуальною лекцією з теми «Фізкультурно-оздоровча робота в ЗДО». . Інструктор з фізичної культури закладу, Ониськів Леся Андріївна,
разом з вихователем Стадник І.С. та малятами логопедичної групи №3 презентували свій підхід до організації та проведення заняття з фізкультури: поєднання дій
зі спортивними атрибутами з мовленнєвими
вправами, завданнями,іграми, лічбою; використання елементів пластичного балету
під час виконання загальнорозвивальних вправ на каріматах під аудіосупровід
чудової казки; виконання бадьорої пісні для підняття настрою; долання яскравої
доріжки перешкод з різними видами стрибків і ходьби, повзанням , переступанням.
Наприкінці мандрівки малюки зустрілися з гостею з Японії, мали змогу
продемонструвати навички в роботі з папером (складання оригамі). «Повернувшись»
з уявної мандрівки в Тернопіль, діти
власними виробами доповнили чудовий макет нашого міста. Вихователь Стадник
Ірина Степанівна познайомила присутніх з давнім східним мистецтвом, наголосивши
на його унікальності і перевагах для цілісного розвитку особистості, провела з
педагогами майстер-клас.
Увазі інструкторів з фізичної
культури були представлені різні види масажу (коловий – з дітьми, горіховий – з
дорослими), долання дітьми почуття страху, фізкультхвилинка та жвава руханка.
На завершення від методиста ТКМЦНОІМ
Погорєлко Оксани Юріївни була проведена вправа «Коло здоров’я» .
Педагоги поділилися враженнями від
побаченого, підвищили професійну компетентність щодо використання різновидів занять з фізичної культури для дітей дошкільного віку.
Захід пройшов у сучасній
формі, а саме заняття подарувало радість і малятам, і педагогам.
Учасники отримали методичні рекомендації щодо
використання нестандартних занять з фізкультури у закладах дошкільної освіти для
досягнення максимального педагогічного ефекту.
Методичні рекомендації:
1. Спрямовувати педагогів до творчих пошуків та співпраці
при проведенні фізкультурно-оздоровчої
роботи в дошкільному закладі.
2. Забезпечувати розвивальне середовище для збереження, зміцнення і
відновлення фізичного та психічного здоров’я
дітей. (Постійно).
3. Дотримуватися рекомендацій щодо тривалості,
насиченості, динамічності під час проведення різних видів занять з фізкультури з
врахуванням індивідуальних показників стану здоров’я та самопочуття малюків .
(Постійно).
4. Сприяти підвищенню самооцінки дошкільників та виховувати
коректне ставлення до ровесників і бажання допомогти їм. (Постійно).
5. Підтримувати інтерес до занять фізкультурою. (Постійно).
Немає коментарів:
Дописати коментар