четвер, 1 червня 2017 р.

Моніторинг професійної компетентності педагогів ДНЗ.




05.05.2017року на базі ТДНЗ№36 відбувся семінар-практикум вихователів – методистів    ДНЗ та НВК на тему «Моніторинг професійної
компетентності педагогів  ДНЗ».
Метою заходу було  надання науково-методичної та практичної допомоги учасникам семінару щодо проведення моніторингу професійної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів та професійного саморозвитку   вихователя-методиста.
Основним доповідачем виступила Погорєлко О.Ю.,  методист  ТКМЦНОІМ, з презентацією «Моніторинг професійної компетентності педагогів  ДНЗ» та провела тест- контроль з питань моніторингу.
Вихователь-методист ТДНЗ №36 Голояд Л.Є. виступила з лекцією-презентацією «Індивідуальна програма професійного саморозвитку   вихователя-методиста», в якій розкрила зміст орієнтовного електронного самоосвітнього маршруту вихователя-методиста, що сприяє  не лише розширенню знань педагогів під час ознайомлення з фаховою літературою, а й стимулює вихователя-методиста до самостійного розроблення документів, методичних рекомендацій, посібників, заохочує ділитися досвідом з колегами, дає змогу самостійно регулювати й аналізувати процес свого професійного зростання. Учасникам засідання були надані методичні рекомендації по втіленню пропонованої програми  в практику роботи дошкільних закладів.          
Учасникам заходу були створені умови для активного інтерактивного обміну досвідом роботи з питань моніторингу професійної компетентності педагогів, представлені нетрадиційні підходи до опрацювання завдань у системі освітньої роботи з педагогами  дошкільних закладів. Кожен вихователь-методист мав можливість висловити  свої професійні мрії та професійні наробки з цієї актуальної теми.
Викликала активну зацікавленість  присутніх вправа «Дитячий садок майбутнього» під час якої вихователі-методисти виступали в ролі архітекторів освітнього процесу. Метою вправи було виявлення рівня творчої майстерності, загальної культури, розширення творчого потенціалу педагогів в умовах колективної роботи.
Працювали педагоги над створенням моделі життєво-компетентного вихователя-методиста ДНЗ. Тренінгове завдання «Мій автопортрет» дало можливість кожному  побачити себе як професіонала, як носія певного професійного іміджу та визначити не тільки риси характеру, звички а й професійні особливості.
Пізнавальною була практична вправа «Експеримент», яку провела вихователь-методист Голояд Л.Є., суть якої полягала в тому, що  вихователь-методист повинен усвідомити одну просту істину: кожен педагог - це особистість: єдина, неповторна, особлива. І саме майстерність вихователя-методиста і полягає в тому, щоб розкрити індивідуальність кожного педагога, відшукати та виділити його сильні сторони, надати йому можливість виразитися творчо, професійно, досконало.
На підсумково – аналітичному етапі під час вправи «Рефлексія» (прийом «Все у твоїх руках» )  педагоги висловити свої  враження від семінару, проаналізували проведені заходи, ухвалили методичні рекомендації з питань моніторингу та самоосвіти педагогів дошкільних навчальних закладів.
Погорєлко О.Ю.,  методист  ТКМЦНОІМ, закінчила семінар віршем  Ральфа Уолда Емерсона,американського поета і філософа,
Якщо ви боїтеся, що вас поб’ють,
Вважайте себе побитим.
Якщо ви гадаєте, що ви не зможете,
Ви не зможете ніколи.
Якщо ви вважаєте, що програєте,
Ви вже програли.
Тому що в усьому світі ми бачимо,
Що успіх починається з волі людини –
Усе залежить від стану розуму.
Якщо ви будете вважати, що вас лишать позаду,
Це так і буде.
Ваші думки повинні летіти високо,
Щоб дати вам можливість піднятися.
Перш ніж ви отримаєте перемогу,
Ви повинні бути впевнені в собі.
Найсильніший і найшвидший
Не завжди перемагає в битвах.
Рано чи пізно перемога дістається тому,
Хто вважає, що він це зможе.

Погорєлко О.Ю.  побажала всім бути творчими, невтомними у саморозвитку особистостями, неперевершеними атхітекторами освітнього процесу задля формування особистості дитини.






Немає коментарів:

Дописати коментар