05.05.2017року на базі ТДНЗ№36 відбувся семінар-практикум вихователів – методистів ДНЗ та НВК на тему «Моніторинг
професійної
компетентності педагогів ДНЗ».
Метою заходу було надання науково-методичної та практичної допомоги учасникам
семінару щодо проведення моніторингу професійної компетентності педагогів
дошкільних навчальних закладів та професійного
саморозвитку вихователя-методиста.
Основним доповідачем
виступила Погорєлко О.Ю., методист ТКМЦНОІМ, з
презентацією «Моніторинг
професійної компетентності педагогів ДНЗ» та провела тест-
контроль з питань моніторингу.
Вихователь-методист ТДНЗ №36 Голояд
Л.Є. виступила з лекцією-презентацією «Індивідуальна програма професійного саморозвитку вихователя-методиста», в якій розкрила зміст
орієнтовного електронного самоосвітнього маршруту вихователя-методиста, що сприяє не лише розширенню знань педагогів під час
ознайомлення з фаховою літературою, а й стимулює вихователя-методиста до
самостійного розроблення документів, методичних рекомендацій, посібників,
заохочує ділитися досвідом з колегами, дає змогу самостійно регулювати й
аналізувати процес свого професійного зростання. Учасникам
засідання були надані методичні рекомендації по втіленню пропонованої програми в практику роботи дошкільних закладів.
Учасникам заходу були створені умови для активного інтерактивного обміну
досвідом роботи з питань моніторингу професійної компетентності педагогів, представлені
нетрадиційні підходи до опрацювання завдань у системі освітньої роботи з педагогами
дошкільних закладів. Кожен вихователь-методист мав можливість висловити свої професійні мрії та професійні наробки з
цієї актуальної теми.
Викликала активну зацікавленість присутніх вправа «Дитячий садок майбутнього»
під час якої вихователі-методисти виступали в ролі архітекторів освітнього процесу.
Метою вправи було виявлення рівня творчої майстерності, загальної культури,
розширення творчого потенціалу педагогів в умовах колективної роботи.
Працювали педагоги над створенням моделі життєво-компетентного
вихователя-методиста ДНЗ. Тренінгове завдання «Мій автопортрет» дало можливість кожному побачити себе як
професіонала, як носія певного професійного іміджу та визначити не тільки риси
характеру, звички а й професійні особливості.
Пізнавальною була практична вправа «Експеримент», яку провела
вихователь-методист Голояд Л.Є., суть якої полягала в тому, що вихователь-методист повинен усвідомити одну просту
істину: кожен педагог - це особистість: єдина, неповторна, особлива. І саме
майстерність вихователя-методиста і полягає в тому, щоб розкрити
індивідуальність кожного педагога, відшукати та виділити його сильні сторони,
надати йому можливість виразитися творчо, професійно, досконало.
На підсумково – аналітичному етапі під час вправи «Рефлексія»
(прийом «Все у твоїх руках» ) педагоги
висловити свої враження від семінару, проаналізували проведені заходи, ухвалили методичні
рекомендації з питань моніторингу та самоосвіти педагогів дошкільних навчальних
закладів.
Погорєлко О.Ю., методист ТКМЦНОІМ, закінчила семінар віршем Ральфа Уолда Емерсона,американського
поета і філософа,
Якщо ви боїтеся, що вас
поб’ють,
Вважайте себе побитим.
Якщо ви гадаєте, що ви не зможете,
Ви не зможете ніколи.
Якщо ви вважаєте, що програєте,
Ви вже програли.
Тому що в усьому світі ми бачимо,
Що успіх починається з волі людини –
Усе залежить від стану розуму.
Якщо ви будете вважати, що вас лишать позаду,
Це так і буде.
Ваші думки повинні летіти високо,
Щоб дати вам можливість піднятися.
Перш ніж ви отримаєте перемогу,
Ви повинні бути впевнені в собі.
Найсильніший і найшвидший
Не завжди перемагає в битвах.
Рано чи пізно перемога дістається тому,
Хто вважає, що він це зможе.
Погорєлко О.Ю. побажала
всім бути творчими, невтомними у саморозвитку особистостями, неперевершеними
атхітекторами освітнього процесу задля формування особистості дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар