05.04.2017р.
в ТДНЗ №21 відбулося методичне
об’єднання вихователів перших молодших груп
ДНЗ та НВК на тему: «Збагачення
мовленнєвого досвіду дітей раннього віку в процесі пізнання казки».
Мета
проведення заходу: сприяти підвищенню фахового рівня, професійної
компетентності педагогів щодо збагачення
мовленнєвого досвіду дітей раннього віку в процесі пізнання казки. Здійснювати комплексний
підхід до реалізації завдань мовного розвитку дітей у різних сферах життєдіяльності.
Методист Тернопільського комунального
методичного центру науково - освітніх інновацій та моніторингу Погорєлко Оксана Юріївна ознайомила присутніх з розвитком емоційно-мовленнєвої сфери дитини
в процесі пізнання казки. Почуття, переживання, викликані казковими
образами, необхідно передавати в іграх - драматизаціях, які
допомагають дітям практично засвоїти потрібну форму мови.
Учасників засідання привітала завідувач
ТДНЗ №21 Андрушко Є.Є. Вона
виступила з доповіддю «Розвиток мовленнєвої функції дітей раннього віку та її вплив на пізнавальну
діяльність ». В основі розвитку зацікавленості оточуючим світом та мовленнєвого
розвитку дитини лежить вміння сприймати мову дорослого, тобто, основою навчання
являється розвиток сприйняття – формування вміння вслухатися в мову, розуміти
її зміст, зосереджуватися на ній.
Розвивати позитивні емоції під час
спільних ігор, емоційне ставлення до оточуючого світу показали діти та
вихователі 1 молодшої групи №1 Качунь Н.Я., Михайлюк О.В., музичний керівник
Максьо Г.М. під час показу заняття «Весняна казка».
Учасники
методичного об’єднання ознайомились з виставкою дидактичних ігор
з сенсорного розвитку, виготовлених руками вихователів з
різноманітного підручного матеріалу, з метою використання їх у роботі з
маленькими дітками.
Активізувати
творчу уяву, розвивати швидкість та гнучкість думки, вміння
міркувати нестереотипно, зуміли присутні під час вправи «Продовжи казку», яку провели методист ТКМЦНОІМ Погорєлко О. Ю.
і методист ДНЗ Міхалків Т.Б.
Визначити якості, що характеризують креативного вихователя сучасного
дошкільного закладу вдалося психологу
ДНЗ Шевчук І.В. під час проведення казкотерапії «Пізнай себе». Для ефективної
роботи вона запропонувала анкетування
«Які казки нам подобаються», розвивати оригінальність і гнучкість мислення, стимулювати творчу уяву та
фантазію. Створити позитивну атмосферу групової
взаємодії допоміг майстер-клас «Рукотвори», виготовлення ангела з підручного
матеріалу.
Для підведення підсумку методичного об’єднання вихователем-методистом ДНЗ№21 Міхалків Т.Б.
були запропоновані тестові завдання щодо мовленнєвого розвитку дітей раннього
віку.
Немає коментарів:
Дописати коментар